profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.58/5.00

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Nog steeds mijn bestellingen niet ontvangen
Antwoord van profipack.be
Goedendag, volgens onze gegevens is order 300002950 gisteren om 14.06 uur geleverd door DHL. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice als dit niet het geval is. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Ze aanvaarden een bestelling en betaling voor goederen die niet op voorraad zijn, Bellen dan of ze iets anders mogen leveren, nadat ik me boos gemaakt heb, heb ik dan toch mijn geld terug gekregen.
Antwoord van profipack.be
Beste heer Geerkens, dank voor uw beoordeling. Ik heb u gevraagd of u een alternatief wilde ontvangen, dit was geen probleem. De volgende dag neemt u telefonisch contact op en roept u boos wat zeer onaardige dingen tegen mijn collega. Ik heb u daarna geïnformeerd dat wij het geld terugstorten en u de platen mag houden. Boos bent u overigens al en wij houden van vrolijke klanten! Succes!
Pakket werd door DHL gewoon over de tuinpoort geworpen ! Gelukkig soft verpakkingsmateriaal , maar onaanvaardbare behandeling van te leveren goederen
Antwoord van profipack.be
Dit is zeker niet de bedoeling wij zullen dit doorzetten naar DHL. Dank u wel voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
We hadden de levering snel nodig. Er werd aangegeven dat jullie snel konden leveren. We hebben hier echter veel langer op moeten wachten en hebben hierdoor tijd verloren. Jammer
Antwoord van profipack.be
Helaas is de levering vertraagd. U heeft op woensdag 8 april besteld, wij hebben op 8 april ook verzonden. U heeft daar ook een track en trace code van ontvangen. Door goede vrijdag, Paasmaandag en Corana heeft de pakketdienst het dinsdag 14 april geleverd. Wij vertrouwen op uw begrip dat de pakketdiensten het nu super druk hebben. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
Wij ontvingen tot op heden niet onze volledige bestelling
Antwoord van profipack.be
Ondertussen zijn de artikelen goed aangekomen. Helaas kunnen er op dit moment vertragingen optreden door het Corona virus. Wij vertrouwen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Profipack