profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.58/5.00

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Zak van 400L opvulchips besteld. Het geleverd zak is aleen 300L groot ! Ik heb een kredit gekrijg op de product, maar niet op het transport. Opgelost maar niet tevreden. Ik denkt ik ga niet terug kopen bij deze verkooper.
Antwoord van profipack.be
De transportbedrijven kunnen helaas nog niet tippen aan de service van Profipack, wij blijven in ieder geval ons best voor u doen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Veeel te laat , niet correct zoals beloofd!
vind de leveringskosten wel extreem duur 7,5€ voor een klein doosje, er wordt sowieso winst gemaakt door jullie op de verzendkosten
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw beoordeling. Onze leveringskosten zijn kosten die wij maken en die voor een klein doosje hetzelfde kunnen zijn als een grotere doos. In ieder geval veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack