profipack.beBeoordelingen

profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be - Profipack, voor al uw verpakkingsmaterialen!

Profipack, meer dan verpakkingsmateriaal alleen! Op zoek naar verpakkingen, beschermingsmaterialen, interne transportmiddelen of kantoorartikelen? Dan bent u bij Profipack Verpakkingsmaterialen bij het juiste adres! Wij zijn dé verpakkingsgroothandel voor iedereen die iets te verpakken, verzenden of te beschermen heeft. Ook leveren wij producten die in geen enkel bedrijf kunnen ontbreken, zoals: wc papier, afvalzakken en poetsdoeken. Een logo op uw producten? Geen probleem. Wij personaliseren onze producten graag voor u, zoals: verhuisdekens, draagtassen en kartonnen dozen. Met onze snelle levering, leveren wij alleen kwaliteitsproducten voor een super scherpe prijs. Wij leveren in Nederland en België. Wij zien u graag snel, bij Profipack.be
Profipack Verpakkingsmaterialen B.V.
Waardsedijk-Oost 8
3417 XJ Montfoort
Marc de Jong

Beoordelingen voor profipack.be

4.58/5.00

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over profipack.be

Goed produkt
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor uw beoordeling! We streven er naar alle voorraadbestellingen dezelfde dag nog te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Goed product en snelle levering
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Het bestellen was minder fijn omdat de site iet wat oubolliger is, betalen zou fijner zijn met de app of via een barcode, niet meer met het bakje van de bank... Jullie hebben een heel groot assortiment dat is erg fijn, voor volgende bestelling komen we zeker terug! De verzending was héél snel, maar wel relatief duur aangezien we boven de 75€ kochten. Wij hopen jullie goed te hebben geholpen met.
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor uw input! Wij gaan uw adviezen zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles werd correct en snel geleverd. Belofte werd nagekomen: vandaag besteld, morgen geleverd. Facturatie verliep ook correct. Fijn samenwerken.
Dank u wel voor deze MOOIE woorden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
We hebben gemerkt dat de big bags voor groenafval niet stevig zijn en onmiddellijk geperforeerd zijn door takken na een eerste gebruik. We kopen die zakken niet meer !
Antwoord van profipack.be
Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet! Graag helpen wij u de volgende keer zoeken naar zakken die wel geschikt zijn voor uw toepassing. Het verkoopteam staat altijd voor u klaar u te adviseren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles correct verlopen!
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze beoordeling, we zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Wegens stockuitputting zal onze bestelling later dan gepland toekomen. We zijn hiervan onmiddellijk en correct op de hoogte gebracht met voorstellen tot andere mogelijkheden. Over de producten en levering kunnen wij hierdoor nog geen oordeel geven maar we hebben hoge verwachtingen.
Antwoord van profipack.be
Dat lezen wij graag! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Doos met bestelling bijna helemaal kapot.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer dat de zending beschadigd geleverd werd. Wij hopen dat het product zelf niet beschadigd is geraakt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
vlotte service
Beschadigde paletten
Er was een fout geslopen in het adres. Onmiddellijk heb ik dit via mail recht gezet. Blijkbaar is dit maar half aangepast, waardoor de levering een sorteerprobleem had bij de distributiedienst. Weliswaar een kleine vertraging (dag) Bij levering zijn 2 kappen, haperingen in de verpakking. Hopelijk materiaal niet beschadigd.
bestelling en levering goed verlopen
perfecte levering volgens afspraak
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor deze MOOIE beoordeling! Zien uw volgende bestelling graag tegemoet, dan gaan we voor 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
correcte afhandeling
En een CORRECTE beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles was zoals het hoorde.
Antwoord van profipack.be
Dan zien we u graag terug! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
1 product was van een ander merk en gepoederde latex handschoenen in plaats van ongepoederde.
oke
Antwoord van profipack.be
Gaan we de volgende keer voor SUPER! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Alles is correct verlopen.
Dank u wel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Papier was dinner Dan gedacht
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de beoordeling! Jammer dat het product niet naar wens is. Het is ook vaak mogelijk van een product eerst een sample op te vragen om er zeker van te zijn dat het aan de verwachting voldoet. Wellicht kan dit als oplossing dienen voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack