profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden893 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs. De rollen folie zelf zien er OK uit. Gebruik zal uitwijzen of ze kwalitatief voldoen, maar rekfolie van 20 micron is en blijft rekfolie van 20 micron, waar je die ook koopt. Juist de kleefkracht kan verschillen. Het verpakkingsmateriaal voor verzending is wel wat licht. DPD diende de levering van de 2 pakken in 2 leveringen te doen omdat één van de dozen het begaf tijdens de ronde. Ze dienden die doos zelf in een oververpakking te doen.

20 apr 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

DV
Dirk V.
Belgie
De verzending is erg duur in vergelijking met andere webshops . Dit kan zeker beter en zeker voor bestellingen die eigenlijk in een envelop kunnen.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de beoordeling! Wij gaan dit meenemen en kijken of we het versturen van kleine artikelen beter kunnen regelen. Fijne dag!
Goede producten, maar beloofde leveringsdatum kan beter nagestreefd worden.
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de review! Wij zullen volgende keer beter de leverdatum in proberen te schatten. Fijne dag!
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de review! Fijne dag!

Goede prijs - kwaliteit vermoedelijk OK

Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw opmerkingen en zijn blij om te horen dat u de prijs goed vindt. Wij danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om uw inzicht te geven en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
10 mrt 2024
Andere vervoerder inschakelen
16 mrt 2024
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijne dag!
Antwoord van profipack.be
Bedankt voor de beoordeling!
mss kiezen voor andere leverancier, redelijk chaotische mails en lang onderweg. voor de rest Profipack ok
20 jan 2024
Correcte en snelle service!
alles mooi snel geleverd. geen klachten ; BEHALVE dat het goed beschadigd is : er zitten in de eerste 6 zakken scheuren. (rol plastic zakken 40x) aangezien de verpakking onbeschadigd was, moet het wel vanuit fabriek/verpakking afkomstig zijn. Heel heel spijtig...
1 sep 2023
Leveringsopvolging. Mijn bestelling van twee pakketten werd afzonderlijke afgeleverd. Het tweede pakket werd zomaar voor de deur geplaatst zonder enige vorm van communicatie of verwittiging.
1 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat betreft uw opmerking, dat is niet fijn als er zomaar pakketjes voor de deur worden geplaats en willen graag even kijken waar dat beter kan. We zien dat u paklijstenveloppen heeft besteld en een handpalletwagen. Nu waren de paklijstenveloppen op voorraad, en bij de handpalletwagen staat een aantal dagen levertijd op de site. Nu krijgen wij van vervoerders geen terugkoppeling hoe het wordt geleverd en gaan wij ervan uitdat het netjes wordt geleverd. Zou u nog even door willen geven welk pakket er werd geplaats, dan zullen wij alsnog contact opnemen met de vervoerder. Met vriendelijke groet, Team Profipack
12 aug 2023
Was allemaal gewoon in een doos gepropt. Dacht wel dat het anders verpakt zou worden. Door de doos waar ze in zaten waren er ook vele luchtkussen leef.
Antwoord van profipack.be
Goedendag, Het is zeker de bedoeling dat bestellingen netjes aankomen. We gaan kijken wat we kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 aug 2023
Pakketten op straat gedumpt door transport. Wij waren met verwittigd dat er geleverd werd
Antwoord van profipack.be
Hallo Philip, Bedankt voor uw feedback, dit is zeker niet de bedoeling, onze excuses! We hebben het nagekeken, de track en trace is wel verzonden. Een vervoerder dient ten alle tijden het pakket netjes te leveren en zullen dit zeker oppakken, zodat dit in het vervolg beter gaat. Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 jul 2023
Bestelling en levering liep vlot. Top!
27 jul 2023
En dan een TOP beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 apr 2023
Proficiat voor de snelle bestelling
4 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 jul 2023
Snelle en juiste levering
18 jul 2023
Dank u wel voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, team Profipack
20 apr 2023
Gewoon goed. Ja correct.
21 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 jun 2023
Alles vlot verlopen!
22 jun 2023
Fijn te lezen dat alles vlot is verlopen! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 apr 2023
4 mei 2023
We doen ons best voorraadartikelen nog dezelfde dag te verzenden. Super als ons harde werk wordt gewaardeerd! Dank u wel voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack