profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.beReviews

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
profipack.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 jun. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor profipack.be

208 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jul. 2022
Gewoon perfecte levering, keuze zat op de webshop. Prijzen zijn deftig Een leuk extraatje: om alles wat op zijn plaats te houden bij transport, gebruiken ze gekreukt bruin papier. (Ideaal om deze ook als beschermmateriaal te gebruiken voor de verhuis)

25 jun. 2022
Jullie aandeel was nog OK. Echter, als je in zee gaat met abominabele transporteur (Post.NL), dan straalt dat heel zeker ook af op jullie eindbeoordeling. Post.NL staat erom bekend om goedkoop te zijn, maar zijn dienstverlening is schrijnend. Het pakje werd na 4 dagen afgeleverd in de gemeente naast de mijne, op meer dan 5 km van mijn adres. Het afleverpunt blijkt overigens een luchtvaart-taxi-dienst te zijn, die (aan de telefoon, ik heb een half uur moeten zoeken op internet naar een tel.nr.) geen Nederlands praat. Ik heb Post.NL gevraagd om mijn pakje daar terug te gaan ophalen en op een afleverpunt in mijn gemeente af te leveren. Daar ga ik komende dinsdag (ten vroegste) antwoord op krijgen. Ik betaal voor deze service bij Profipack zo 'n 9 euro kosten. Al bij al kan ik de volgende keer dus beter naar GAMMA hier om de hoek rijden, dan heb ik de rollen tape een half uurtje later, zonder transportkost. Met vriendelijke groeten, Luc Embrechts

Beoordelingen voor profipack.be

Profiel kwam beschadigd toe, maar werd dag nadien direct opnieuw opgestuurd. Superservice ! Dank u,
11 jan. 2023
Goede snelle service via e-mail, in eerste verkeerde item, maar snel gecorrigeerd
21 jan. 2023
Fijn dat we u hebben kunnen helpen, ons team staat altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 jan. 2023
Uitstekende service en leveringstijd naast een kwalitatief product !
21 jan. 2023
Hier kunnen we niets meer aan toevoegen, hartelijk dank voor dit mooie compliment! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 jan. 2023
Was zeer tevreden met bestelling, vlugge levering ook voor België 😊
23 jan. 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
14 jan. 2023
Snelle en correcte levering. Ruim aanbod. Correcte prijs.
Wat een super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 jan. 2023
Zeer gebruiksvriendelijke website, zeer snelle levering
Antwoord van profipack.be
Ons team die de website beheert zijn elke dag bezig te kijken waar we (nog meer) kunnen verbeteren. Dan is dit wel een enorme opsteker, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 jan. 2023
is een top team deze zaak is zeker een aanrader.
21 jan. 2023
Dit is leuk om te lezen! Zo voelt het hier ook, we doen met het hele team ons uiterste best! We zullen dit aan het hele team doorgeven! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
9 jan. 2023
Alles zeer vlot verlopen van order tot levering
9 jan. 2023
Fijn dat u zo'n goede ervaring had! Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 jan. 2023
Snelle levering, goede kwaliteit!
Antwoord van profipack.be
Alle voorraadartikelen proberen we nog dezelfde dag te verzenden, super fijn als ons harde werk wordt gewaardeerd. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jan. 2023
Levering ontvangen zoals besteld
Antwoord van profipack.be
Fijn dat u het zo ontvangen heeft als besteld, en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Vlotte en correcte levering!
Antwoord van profipack.be
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 jan. 2023
snelle en correcte levering!
Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 jan. 2023
Alles verliep zeer vlot .
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze mooie beoordeling en fijn dat alles vlot is verlopen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
14 jan. 2023
Snel en goede kwaliteit
Antwoord van profipack.be
Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad, wij zijn super blij met deze beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Tout va bien, merci!
Order vlot geleverd
Antwoord van profipack.be
We proberen onze voorraadartikelen dezelfde dag nog te verzenden, super fijn als dat zo wordt gewarrdeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 jan. 2023
Perfecte service
21 jan. 2023
Ons ProfipackTeam staat altijd voor u klaar, super fijn dat dat wordt gewaardeerd. Dank u wel voor deze fantastische beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
perfecte service
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren en veel plezier van de omsnoeringsset. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor de 5 sterren voor de gebruikte kartonnen dozen. Met vriendelijke groet, Team Profipack