profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs. De rollen folie zelf zien er OK uit. Gebruik zal uitwijzen of ze kwalitatief voldoen, maar rekfolie van 20 micron is en blijft rekfolie van 20 micron, waar je die ook koopt. Juist de kleefkracht kan verschillen. Het verpakkingsmateriaal voor verzending is wel wat licht. DPD diende de levering van de 2 pakken in 2 leveringen te doen omdat één van de dozen het begaf tijdens de ronde. Ze dienden die doos zelf in een oververpakking te doen.

20 apr 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

14 jan 2024
25 dec 2023
10 mei 2023
Ik heb een starterspakket gekocht en had gevraagd of het mogelijk was om de doorzichtige tape te wisselen met papier tape en dit was perfect mogelijk. Ook heel snel geleverd en goede kwaliteit! Ik ben nu vaste klant
11 mei 2023
Fijn dat we u hebben kunnen helpen, we zien u graag terug! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Wij hadden dozen besteld en geen minuut erna belde jullie om te zeggen dat ze er niet meer waren maar hadden ook dadelijk een oplossing
20 apr 2023
Snel en professionele ondersteuning met voorstel om ander artikel te leveren als alternatief voor artikel dat niet in voorraad was.
21 apr 2023
Ons Profi-team staat altijd voor uw klaar, we helpen u graag. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 aug 2023
Professioneel en heel correct. Er zat een fout in mijn levering, die werd heel snel en correct rechtgezet, waarvoor Dank !
23 aug 2023
En u hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 jun 2023
zondag avond besteld, dinsdag geleverd, kortingscode had niet gewerkt en ze hebben mij de dag zelf gecrediteerd. super
26 jun 2023
Wij worden blij van deze Super beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 okt 2023
Zeer scherpe prijs voor een prima product, en een zeer snelle afhandeling van de bestelling en levering. Een topper!
RC
Rudi C.
Assenede
22 sep 2023
Goed en degelijk verpakt. De buitendoos was wel wat aan de grote kant in vergelijking met het product binnenin.
28 sep 2023
Fijn dat de postdoosjes goed zijn aangekomen, kunt u ook gaan verpakken! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 okt 2023
Super kwaliteit en super Service! Antwoorden snel op de mails en versturen snel de bestelling!👍👍
31 okt 2023
eenvoudig en simpel te bestellen en rap geleverd niet veel tralala er rond
28 jun 2023
Makkellijk online te bestellen en vlotte en snelle levering. Heel correct!
18 jul 2023
Dank u wel voor deze meer dan correcte beoordeling! Met vriendelijke groet, team Profipack
4 sep 2023
Perfecte en correcte afhandeling van het bestelde goed. Één aanrader!
Antwoord van profipack.be
Goed te lezen dat de big bags goed zijn aangekomen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 mei 2023
Top service! 20 min. voor 16u00 besteld en volgende dag geleverd.
25 mei 2023
Voorraad artikelen die voor 16u worden besteld, proberen we nog dezelfde dag te verzenden, super als dat zo wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
JV
Jos V.
Waalre
8 aug 2023
Prijs kwaliteit is super, en de bezorging was ruimschoots op tijd
Antwoord van profipack.be
Hartelijk dank voor de super beoordeling! Fijn te lezen dat het zo goed is gegaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jul 2023
Geen poespas Ze doen wat er gevraagd wordt Dus ik ben tevreden
25 jul 2023
Wij houden van tevreden klanten, dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 jul 2023
SNELLE/ DUIDELIJKE EN CORRECTE LEVERING AAN EEN REDELIJKE PRIJS
28 jul 2023
Wat een super mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 aug 2023
Snel geleverd, mooi product dat goed verpakt geleverd werd.
23 aug 2023
Fijn dat u tevreden bent over het golfkarton en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Steeds een snelle levering, veel keuze aan goede prijzen !