profipack.be- Logo - Beoordelingen

profipack.be

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden892 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jun 2019
profipack.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs. De rollen folie zelf zien er OK uit. Gebruik zal uitwijzen of ze kwalitatief voldoen, maar rekfolie van 20 micron is en blijft rekfolie van 20 micron, waar je die ook koopt. Juist de kleefkracht kan verschillen. Het verpakkingsmateriaal voor verzending is wel wat licht. DPD diende de levering van de 2 pakken in 2 leveringen te doen omdat één van de dozen het begaf tijdens de ronde. Ze dienden die doos zelf in een oververpakking te doen.

20 apr 2023
Perfecte communicatie. Voor dit bedrijf is één ster te veel. Het is al 4 dagen geleden dat ze hebben bevestigd dat ze de bestelde dozen hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en ik weet niet eens wanneer ze zullen aankomen.Ik moest vandaag dozen van anderen kopen omdat ik ze vandaag nodig heb. Eerlijk gezegd raad ik dit bedrijf niet aan als je producten binnen maximaal 72 uur geleverd wilt hebben! Andere bedrijven uit Nederland leveren in maximaal 24 uur in België!

Beoordelingen voor profipack.be

KV
Kris V.
Sint-Niklaas
26 jul 2023
Altijd snel correct goeie prijs kwaliteit
27 jul 2023
Wat een mooie woorden, hartelijk dank! We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 okt 2023
Vlotte bestelling en supersnelle levering
25 sep 2023
Altijd super tevreden, snelle levering!
28 sep 2023
Wij worden blij van tevreden klanten, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jul 2023
snelle levering van bestelling en factuur
26 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier van uw netzakken. Met vriendelijke groet. Team Profipack
15 mei 2023
snelle levering van een zeer goed product
16 mei 2023
Wat fijn dat de schuimfolie vellen zo goed bevallen! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
snelle en correcte opvolging en levering
DV
Dirk V.
Wilrijk
2 jun 2023
goede prijzen, snelle en vlotte levering
2 jun 2023
Hartlijk dank voor de mooie beoordeling en veel plezier van de postdoosjes! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 mei 2023
Prijs- kwaliteit is top en snel geleverd
25 mei 2023
En dan een TOP beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 aug 2023
Snelle en correcte service en levering
23 aug 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
14 nov 2023
Snelle levering en een goede helpdesk
VF
27 aug 2023
Correct geleverd conform bestelling.
Antwoord van profipack.be
Dank u wel voor deze mooie woorden, we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 jul 2023
Snel, maar veel te grote verpakking
18 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat het zo snel geleverd is! Met vriendelijke groet, team Profipack
DO
Dirk O.
bierbeek
8 jun 2023
Snel geleverd, degelijk materiaal.
14 jun 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Succes met de verhuisdozen en hetgeen u moet verhuizen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 nov 2023
Vlotte service, correcte prijzen.
LD
Lydia D.
Geraardsbergen
1 jul 2023
Tip top levering en nog snel ook.
18 jul 2023
We doen ons best de voorraadartikelen nog dezelfde dag te verzenden, super als dat zo wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, team Profipack
28 jun 2023
super snelle service en kwaliteit
18 jul 2023
Super dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Hartelijk dank voor de beoordeling en veel plezier van het vloer afdekvlies. Met vriendelijke groet, team Profipack
20 jul 2023

prima!

snelle levering, prima kwaliteit
21 jul 2023
Dank u wel voor deze Prima! beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 jun 2023
Snelle levering, goed materiaal.
14 jun 2023
Dank u wel voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 apr 2023
service en snelheid van levering
4 mei 2023
Veel plezier van de stuclopertape en hartlijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 jun 2023
Snelle levering. Prima in orde!
26 jun 2023
En een Prima beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack