Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Ik krijg ten eerste 2 dozen ingedeukt binnen, ik ga ermee naar de winkel om de lego doos om te ruilen en geef aan dat het een cadeau is en ik dit niet zo kan geven..en dat de andere doos geen probleem is omdat het voor me eigen kind is. Krijg ik als antwoord dat kunnen wij niet retourneren omdat we het dan niet meer kunnen verkopen. Ik geef nog een keer duidelijk aan dat het een cadeau is en dat het kind zijn lego dozen bewaard en ik dit zo niet cadeau kan geven. Maar volgens de medewerker is het maar een doos die toch weggegooid wordt. Ik vind het heel jammer dat de medewerker niet met een oplossing is gekomen, waardoor ik het niet meer prettig vind om bij jullie te winkelen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat jammer te vernemen dat dit niet is geweest wat jij voor ogen had. Alle feedback wordt meegenomen zodat we dit ter verbetering kunnen inzetten. Mocht het vertrouwen weer terugkomen, dan gaan we ervan uit dat jij dit opmerkt.
Click & collect is een drama. Ik kreeg een mail dat mijn click & collect bestelling niet op voorraad was in het filiaal (terwijl op de site stond van wel). Vervolgens 4 dagen gewacht, om op de vijfde dag een mail te krijgen met de informatie dat mijn bestelde product helemaal nooit op voorraad is geweest en ik mijn geld teruggestort krijg. Ik had in eerste instantie natuurlijk click & collect gekozen omdat het product dan binnen een uur opgehaald kan worden, niet om er 5 dagen op te wachten! Als ik direct wist dat het product niet op voorraad was, was ik wel naar een andere winkel gegaan voor hetzelfde product. En mijn geld? Dat heb ik ook nog steeds niet teruggezien!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat jouw bestelling niet op voorraad bleek. Het artikel wat jij hebt besteld is ontzettend populair. De winkels doen hun best hun voorraad actueel te houden. Ze kunnen echter ook te maken krijgen met onvoorziene zaken. Denk aan diefstal bijvoorbeeld. Een artikel waarvoor niet betaald is, maar wel is meegenomen, wordt dus ook niet geregisteerd als zijnde niet meer in ons assortiment. Zoals gezegd proberen wij zulke zaken zoveel als mogelijk te voorkomen en tellen we ook onze daadwerkelijke voorraad zodat jij hier zo min mogelijk last van ervaart.
Pakket van Lego besteld. Levering 1 dag vertraagd, maar daar kunnen zij waarschijnlijk niets aan doen. Zoon dolgelukkig toen het dan eindelijk binnen kwam. Helaas ontbrak er een belangrijk onderdeel in de doos en daar trok intertoys de handen volledig vanaf. Er was geen mogelijkheid tot retourneren, ik moest dat zelf maar regelen met Lego. Dat heeft Lego ook opgelost, maar ik kan mijn zoon nu wel drie weken laten wachten op dat ene onderdeel. Een foutieve set terugnemen en omruilen voor een nieuwe was volgens mij meer op zijn plaats geweest. Ook de klantenservice van Lego was verbaasd over de service van Intertoys.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Vervelend dat er een onderdeel mist. Het klopt dat je hiervoor naar LEGO wordt verwezen en de doos niet omgeruild wordt. LEGO heeft namelijk een goede Klantenservice en helpen je graag zelf. Dit is afgesproken en daar zou ook LEGO niet verbaasd over moeten zijn. Dit is namelijk een apart onderdeel op hun website.

Met name slechte klantenservice!

Wij hadden, voor de verjaardag van onze dochter, een baby walker van Little Dutch besteld. Wij kregen een enge konijn binnen. Kan gebeuren uiteraard maar het vertrouwen vanuit Intertoys was ver te zoeken, ondanks dat zij een fout hadden gemaakt. Wij moesten eerst het pakket retour sturen, zij moesten hem ontvangen en pas dan zouden ze ons, betaalde en bestelde, pakket opsturen. Ruim een week na de bestelling hebben we nu eindelijk het juiste pakket binnen en kunnen we, helaas niet meer op haar verjaardag zelf, onze dochter een cadeau geven. Een beetje vertrouwen of tegemoetkoming was op zijn plaats geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring en excuses dat dit niet de gewenste ervaring is geweest. Wij zullen dit terugkoppelen ter verbetering
Bestelling werd verstuurd in 2 delen, 1 item kwam na 1 werkdag top. Overige 9 artikelen pas na 4 werkdagen , zondag avond besteld, donderdag middag geleverd. Oke was nog net op tijd voor de verjaardag. Maar helaas was de doos met 100 klei artikel bovenop de barbie gepleurd en was de barbie niet meer in conditie op cadeau te geven. De verpakking was gekneusd. Klantenservice schuift het probleem graag richting de klant. Volgende keer maar andere webwinkel, dit was waardeloos
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat het pakket niet volgens verwachting is aangekomen. Om dit op te lossen is het noodzakelijk dat je onderdeel bent van de oplossing. Jammer dat je dit als afschuiven ziet, dit is niet onze bedoeling geweest. Van de geboden opties van de Klantenservice zie jij af, maar je kunt er binnen het zichttermijn nog gebruik van maken. Ondertussen wordt dit terugekoppelt zodat we kunnen onderzoeken waar wij nog kunnen verbeteren.
Het bestelde pakket werd geleverd. Maar het was niet wat ik had besteld. Het was voor iemand uit Haaksbergen. Heb het pakket terug gestuurd naar Intertoys. Hopen dat mijn pakket op tijd alsnog wordt geleverd. Bizar vind ik het dat we zelf het pakket weer moesten opsturen. Waarom wordt het niet thuis afgehaald? Het heeft ons parkeergeld gekost terwijl het niet onze schuld was!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Excuses dat jij het verkeerde pakket hebt ontvangen. Het klopt dat ondanks jij er niets aan kan doen, wel zelf het pakket dient terug te sturen. Dit heeft te maken met de afspraken tussen Intertoys en de bezorgdienst. Wij hopen dus dat je mee wilt werken aan de oplossing zodat alle partijen dit snel kunnen afhandelen en iedereen kan genieten van de juiste aankoop. Ondertussen wordt hard gewerkt aan een proces om dit zoveel als mogelijk te voorkomen.
Besteld artikel kapot geleverd in niet goed stootveilig verpakt pakket Winkel deed zeer moeilijk over retourneren Klantenservice ook ik moest maar contact opnemen met dhl want die gooien met pakketten… terwijl de auto los in een veel te grote doos zonder extra stootbestendig materiaal (door intertoys winkel Hoogvliet zelf!) was ingepakt
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat de bezorging niet is verlopen zoals wij dit allen voor ogen hadden. Wij koppelen dit terug ter verbetering van het inpakken. Er is niet gesproken over een verwijzing van de Klantenservice naar DHL, wellicht gaat dit over iets anders dan vernemen zij dit graag.

Beschadigd boek en pakket, goede klantenservice!

Helaas was pakket slecht ingepakt en kwam deze open aan bij de bezorging. Eén van de twee bestelde boeken zag er gebruikt en beschadigd uit (net zoals diegene die ik in de winkel had gezien, helaas). Wel positieve ervaring met de klantenservice, snel bericht en meteen goed opgepakt, bedankt!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Excuses voor de staat waarin jij jouw pakket bezorgd hebt gekregen. De Klantenservice medewerker had dit ook terugkoppeld zodat jouw feedback omgezet kon worden in en verbeterpunt. Bedankt dat je de service kon waarderen.
7 apr 2024

Geannuleerd

Besteld, betaald, aangemeld bij dhl en dag van levering werd mijn bestelling geannuleerd omdat ze het niet op voorraad hebben. Contact opgenomen met de klantenservice geen enkel empathie, kind moeten teleurstellen op zijn verjaardag. Product nog steeds wel online te koop.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat het artikel niet meer op voorraad bleek. Het artikel is online te koop omdat er nog voorraad is in enkele winkels voor click & collect, maar niet voor thuisbezorgen.
Product (nog) niet ontvangen. Daar volgens de bezorgdienst (dhl) ik voor ontvangst getekend heb... Mijn bestelling heeft een waarde van maarliefst 220 euro!
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling. De Klantenservice helpt je daarom graag verder. Wanneer je voor Klarna hebt gekozen als betaalmethode, dan dien je dit eerst bij hen aan te geven.
Maken reclame op de site met ophalen binnen een uur. Na 1,5 nog niks gehoord. Ben er heen gegaan en de twee dames achter de kassa waren aan het kaarten.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Dit koppelen we wij terug zodat dit verder onderzocht kan worden.
Binnen 2 dagen zouden we ontvangen. Echter na 6 dagen niets ontvangen. Onze dochter uit Zwitserland ging zonder cadeau terug naar huis! Waardeloos!!!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is aangekomen en dat je dochter zonder cadeau naar huis moest gaan. Onze excuses hiervoor. Aan de hand van de track and trace code wordt dit verder onderzocht aangezien Intertoys een levertermijn heeft.

Bezorging is een drama!!!

Bezorging is altijd slecht! Alles kapot en vies. Met eerdere bestelling precies hetzelfde. Ze doen er alleen niks aan.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring. Dit stellen we op prijs omdat wij dit gebruiken om uitdagingen op te lossen. Kwaliteit van bezorging is een grote uitdaging, want dit proces doen we niet alleen. De Klantenservice heeft aangegeven wat jouw opties en deze review nemen we mee om processen te verbeteren.
Volgens de website was het product op voorraad maar dit was helemaal niet het geval. Het kwam daardoor veel te laat.
Antwoord van Intertoys.nl
Excuses dat de winkel van jouw voorkeur toch geen exemplaar op voorraad bleek te hebben. De winkels werken hard om de voorraad op peil te houden. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat zij op papier een exemplaar hebben, maar door een mogelijke diefstal het in de praktijk niet meer aanwezg is.

Bestelling geannuleerd

Bestelling zonder enig bericht of opgave van redenen geannuleerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw feedback. Het kan zijn dat jouw bestelling niet aan de voorwaarden voldoet. Zover wij hebben begrepen moet dit bekend zijn. De Klantenserivce kan dit (nogmaals) toelichten indien gewenst.
Bestelling opsturen!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Vervelend dat de bestelling nog niet onderweg is. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Verkeerd bezorgd dus geen pakket gehad terwijl goede adres doorgegeven.dus is retour gegaan
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses voor het ontvangen van het verkeerde pakket.
Het doosje zitten scheuren in. Is geplakt. Maar zo kun je het toch niet als kado geven?
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de staat van het doosje van je bestelling. Wij nemen dit mee zodat we ervoor kunnen zorgen dat de staat voor iedereen acceptabel is.
Verkeerde bestelling geleverd. Weinig passende oplossing geboden.
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen en dat de geboden oplossing niet aan je verwachtingen voldeed. Wij zullen dit terugkoppelen om hiervan te leren.
30 mrt 2024
Geld via de kado kaart nog steeds niet terug 😡😡😡😡😡
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice helpt je graag verder