Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Een op internet bestelde beschadigde en reeds geopende Legodoos ontvangen. Kon deze door niet bij een winkel inleveren omdat deze alleen 'verkoopbare' dozen inneemt. De klant kan klaarblijkelijk wel met een 'onverkoopbare' doos worden opgezadeld. Uit achteraf door mij bekeken reviews blijkt dat beschadigde en geopende Lego dozen veel voorkomen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses voor de staat waarin jij jouw bestelling bezorgd heb gekregen. Gedurende het feestseizoen kan het inderdaad wat langer duren, maar buiten het feestseizoen worden pakketten sneller in ontvangst genomen. Je kunt kiezen voor de bezorgdienst waar Intertoys mee samenwerkt of een andere bezorgdienst. Mocht je twijfel hebben of de retourzending wel goed verloopt, dan bestaat de optie dit aangetekend te versturen zodat je verzekerd bent.

Beschadigde doos bij levering

Snelle levering, helaas bleek de doos dichtgeplakt met plakband. Voor een verjaardag, dus retour afwachten was geen optie. Kreeg als commentaar het beste naar de winkel te gaan, “want dat weet ik zeker dat de doos niet is beschadigd”. Neem aan dat je dit ook bij online bestelling mag verwachten…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Excuses dat je de bestelling in deze staat hebt ontvangen. Dit wordt teruggekoppeld ter verbetering. De Klantenservice heeft jou verwezen naar de winkels omdat zij de aanname hadden dat jij de optie wilde weten waarbij jij de grootste kans hebt dat een pakket in goede staat ontvangen kan worden. Dat is inderdaad wanneer je het in de winkel koopt. Er zit een kanaal minder tussen, namelijk geen extra bezorgdienst. Met deze toelichting is dit hopelijk duidelijker en ondertussen wordt er hard gewerkt om de kansen te vergroten bij thuisbezorgen.

verkeerde verzending

Bij een verkeerde verzending van producten is het misschien beter dat het pakketje thuis wordt opgehaald. Jammer dat ik achter de fout aanmoet
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review en de feedback! Wij nemen dit mee en focussen ons ondertussen ook op het vraagstuk hoe wij verkeerde bezorgingen zoveel als mogelijk kunnen voorkomen.

Teleurgesteld omdat de bestelling werd geannuleerd.

Kind blij gemaakt met een bestelling. Blijkt het een paar dagen later uitverkocht.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring

Bestelling helemaal kapot aangekomen

Lego besteld alleen de doos was helemaal kopot,open en zat een deuk in
Antwoord van Intertoys.nl
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de ontvangst van je LEGO-bestelling. De Klantenservice helpt jou graag verder hiermee.
De doos was behoorlijk beschadigd.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is zeker niet de bedoeling geweest, onze excuses hiervoor. De Klantenservice helpt je graag.
24 mrt 2024
Geen producten uit de seal halen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het is niet onze bedoeling om producten uit de seal te halen, tenzij dit nodig is voor inspectie of controle voorafgaand aan verzending.
je zou beter kunnen inpakken
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Jouw feedback wordt meegenomen.
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
Niet compleet In het schap lag een brandweersetje die 4 delig zou moeten zijn. Verpakking was open en er misten 2 onderdelen. Naar een verkoper gelopen om dit aan te geven. Helaas was dit de laatste. Verkoper was vooral aan het praten met collega en had amper aandacht voor klant. Geen excuus, geen verder hulp voor alternatief..niets. Misschien betere controle op producten in het schap en aandacht voor klant en niet op dat moment voor collega
Antwoord van Intertoys.nl
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring met ons. Het spijt ons te vernemen dat je problemen hebt ondervonden bij de aanschaf van het brandweersetje in onze winkel. Dit is zeker niet de service die wij voor ogen hebben. We nemen jouw feedback mee
Ik heb een legoset besteld en betaald via click en collect, maar toen ik hem kwam afhalen was deze nergens te vinden. Na een kwartier wachten heeft het personeel het uiteindelijk opgelost door eenzelfde legoset (gelukkig was er nog eentje) uit de winkel te pakken, maar wellicht hadden ze deze oplossing eerder kunnen kiezen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van een review!
FH

Slechte verzending

Ik had een mok en paraplu besteld die in een hele grote doos zaten zonder enige opvulling. De doos kwam helemaal in elkaar gezakt aan. De leverancier vroeg dan ook om eerst even te kijken of alles erin nog wel heel was. Gelukkig was het ok. Maar zo verstuur je toch geen spullen…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van deze feedback met ons. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het spijt ons te horen dat de mok en paraplu zonder voldoende bescherming waren verpakt, waardoor de doos beschadigd raakte tijdens het transport. We nemen dit mee en koppelen het terug aan de inpakkers.
3 mrt 2024
Artikelen werden in een kapotte doos bezorgd. Artikelen waren ook niet in plastic oid verpakt maar zaten onbeschermd in de doos.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet volgens verwachting is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Als we je op hiermee nog verder van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
16 mrt 2024
Lang wachten op bestelling En verzendkosten
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze feedback, dit wordt meegenomen.
9 mrt 2024

Voldeed niet…

Heb bij gekregen en het speelgoed was kapot
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De klantenservice helpt je graag verder, want het is niet de bedoeling dat jij je bestelling in beschadigde staat ontvangt.
17 feb 2024

Click en collect…nee dus

Click en collect…sta je in de winkel, blijkt er niets van aanwezig. Wordt zo maar richting huisadres gestuurd zonder dat wordt gereageerd op berichtjes. Pokémon Pika kaart daardoor ook niet ontvangen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Het klopt dat je met een click and collect bestelling geen promo kaart ontvangt. Dit is in de spelregels opgenomen. Alleen bij een winkelaankoop wordt de promokaart toegevoegd. Vanaf 24 februari is er weer voorraad. https://www.intertoys.nl/actiesfolder