Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Ophaalproces mag beter. Ik was te vroeg met ophalen in Bovenkarspel, maar dat heb ik wel drie keer gehoord van de medewerker toen ik alleen in de zaak was. Met een keer zeggen is het ook wel duidelijk.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het achterlaten van de review. Omdat het zo teleurstellend was dat je niet op het bericht heb gewacht zodat jij moest wachten, waren de medewerkers iets te enthousiast.
de spullen beter verpakken.. de doosjes kwamen nu licht beschadigd aan... wat toch vervelend is... De snelheid van levering was uitstekend
Antwoord van Intertoys.nl
Het spijt ons te horen dat de doosjes beschadigd zijn aangekomen. Het is belangrijk dat de verpakking de producten goed beschermt tijdens het transport. Ik zal ervoor zorgen dat dit feedback wordt doorgegeven aan de inpakkers.
30 mrt 2024
verzenddoos was geheel beschadigd, lijkt wel of deze een week in de regen had gelegen en daarna gebruikt voor de verzending.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat is zeker niet de bedoeling geweest. De Klantenservice helpt jou graag verder

Redelijk

Snelle levering alleen erg jammer dat de doos beschadigd was. De hoek geheel ingedrukt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring

Vlotte levering van verkeerd speelgoed

Vlotte levering van de verkeerde Pokemon. Gelukkig was mijn kleinzoon er toch blij mee.
Antwoord van Intertoys.nl
Euhhhhhh... hier raken wij van in de war. Zijn we blij omdat hij er toch blij mee was of verdrietig omdat het de verkeerde was? Hoe dan ook, we gaan ons best doen dit zoveel als mogelijk te voorkomen, want we zullen niet altijd mazzel hebben met deze uitkomst. Bedankt voor het delen!
PZ
Patricia z.
Berkhout
Levertijd werd uitgesteld. En er missen 2 onderdelen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De Klantenservice helpt jou hiermee graag verder.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterrenbeoordeling!
De verzending was snel en de aanbieding was fijn. De verpakking was heel slecht. De doos was half open je kon het product zien zitten en de doos was niet goed opgevuld waardoor het product alle kanten op kon schuiven. Heel slecht naar mijn mening.

Matige verpakking van LEGO sets

Matige verpakking van LEGO dozen. Slappe te grote kartonnen doos zonder opvulling. Voor de echte LEGO liefhebber zijn er meerdere online stores die met meer zorg inpakken. Gelukkig dat de LEGO sets zonder schade zijn gearriveerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de kartonnen doos niet stevig genoeg was en dat er geen extra opvulling was om de LEGO sets te beschermen tijdens het transport. We nemen de kwaliteit van onze verpakkingen serieus en zullen intern kijken naar manieren om dit te verbeteren.

Kan beter.

Ik heb twee Lego sets besteld en een van de twee dozen was flink beschadigd. Dit is niet de kwaliteit die ik verwacht.
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat een van de LEGO sets die je hebt ontvangen flink beschadigd was. De Klantenservice ondersteunt jouw graag bij het vinden van een passende oplossing
20 mrt 2024
Bestellingen online, zonder extra kosten moeten opgehaald kunnen worden in de winkel naar keuze!
Antwoord van Intertoys.nl
Wil je ons doorgeven welke extra kosten je bedoelt? Bij online bestellingen, welke je in de winkel wilt ophalen ( click and collect), zijn geen extra kosten aan verbonden.
Beter inpakken. Van de 10 artikelen waren 2 dozen beschadigd helaas.
Bedankt voor jouw review!
Iets besteld wat uiteindelijk toch niet af te halen was op locatie
Antwoord van Intertoys.nl
Dank je wel voor het achterlaten van een review.
Geen DHL gebruiken als bezorgdienst
Antwoord van Intertoys.nl
Hartelijk dank voor deze feedback.
Doos was ingedeukt jammer genoeg.
RB
Robin B.
Rotterdam
Slechte bezorg service van DHL
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je feedback.We nemen dit mee ter verbetering van de service.
10 feb 2024

Bestelling beschadigd

Online bestelling geplaatst. De doos van een van de artikelen (Lego set) kwam beschadigd binnen, deukjes, krassen. Het was een cadeautje en er was geen tijd meer om het terug te sturen of om om te wisselen. Dus helaas zo moeten geven. Bestelling wel snel verzonden.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor je feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de beschadigde LEGO-doos. We zijn blij te horen dat je bestelling snel is verzonden, maar het is vervelend dat de staat van het artikel niet aan je verwachtingen voldeed, vooral omdat het een cadeau was. Jouw feedback gebruiken we als leermoment om onze verpakking en verzending te verbeteren,

Verkeerde bestelling bezorgd

Er werd een verkeerde bestelling geleverd. Contact gehad met de klantenservice, maar ze wilden de producten pas na de retour opnieuw opsturen. Hierdoor zou ik de cadeaus te laat hebben voor een verjaardag. Er werd niet echt meegedacht, jammer. Het bestelnummer was 85645038. Ik heb daarna zelf maar een nieuwe bestelling geplaatst.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling. We nermen dit mee om na te gaan of onze processen aansluiten bij onze service naar onze klanten toe. Ondertusen helpt de Klantenservice jou verder waneer dit nog van toepassing is.
17 feb 2024
De verpakking was erg slecht. De originele doos was gedeukt en gescheurd. Een extra omverpakking was geen overbodige luxe geweest.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Excuses voor de slechte staat waarin de verpakking van je bestelling is aangekomen. Het spijt ons dat de originele doos gedeukt en gescheurd was, dit is zeker niet de kwaliteit die we voor ogen hadden. We begrijpen dat een extra omverpakking de schade had kunnen voorkomen en we zullen deze feedback zeker aannemen om onze verpakkingsprocessen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.