vandalen.nlBeoordelingen

S. Holwerda

Beoordelingen voor vandalen.nl

4.41/5.00

1.226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vandalen.nl

Goed en goedkoop. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de schoenen en ook over de verzending.
Zou volgens de website 'voor 22:00u besteld op een werkdag, volgende dag in huis'. Na bestelling duurde het echter twee dagen, natuurlijk niet echt een groot probleem. Altijd fijne schoenen en goede service in de winkel.
Gewoon prima!
Zeer tevreden met aankoop, goede en snelle service.
Leuke schoenen, snel geleverd en goedkoop!
Alles prima geregeld Mooie fijne laarzen
Product is prima. Levering duurde 4 dagen ipv 1 dag. Geen info van webshop ontvangen m.b.t. vertraging.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat u uw bestelling heeft geplaatst in het weekend. Uw bestelling kwam vanuit een ander magazijn, dit betekend dat het 3 werkdagen kan duren. Voor meer informatie verwijs ik u naar onze website: https://www.vandalen.nl/nl/pages/levering/ Excuses voor de verwarring! Vriendelijke groet.
Snelle levering en goede prijs .
Bestelling op zaterdag, schoenen kwamen pas op donderdag.
Nvt
Super snelle levering. Fantastische site
Leuke schoen
Prima. Mooie elegante schoenen. Snelle levering. Door interne storing bij PostNL liet de levering iets langer op zich wachten.
Niet 1 van de beste ervaringen. Staat op de site voor 20.00 volgende dag in huis. Als je vrijdag na 20.00 bestelde werd het maandag. Nou dat werd dus pas donderdag.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, indien uw schoenen vanuit een ander magazijn komen hebben wij een langere levertijd dan dat u van ons gewend bent. Voor meer informatie verwijs ik u naar onze website https://www.vandalen.nl/nl/pages/levering/ Excuses voor de verwarring. Vriendelijke groet!
Snelle levering .keurig verpakt
Zeeeeer slecht, laarzen besteld in maat 41, krijg deze toegestuurd, zitten in de doos van maat 41, maat 37?????!!!! Gelijk een mail gestuurd Geen reactie, gebeld, geen excuses, niets, ook werd het probleem niet opgelost?! Kreeg alleen te horen, vreemd??vindt er dan geen controle plaats voor verzending, ja, dat zou wel moeten, was het antwoord. Niets meer gehoord?
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wij hebben op uw e-mail gereageerd op 24 augustus om 11:12uur. Daarna heeft u telefonisch contact gehad. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u de foutieve maat ontvangt! Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder aangegeven hebben wij dit doorgezet naar ons magazijn zodat hier beter op gecontroleerd word. Vriendelijke groet!
Snelle levering, kwalitatieve, stevige schoenen en nog een mooie aanbiedingsprijs ook!
Hele mooie laarzen besteld. Keurig afgeleverd. Toch de schacht te smal dus liever met een rits, en de hak te hoog. Retour gestuurd en binnen enkele dagen het geld netjes terug gestort gekregen .
Ik had leuke schoenen besteld maar helaas ze waren te groot. Ik heb ze volgens procedure terug gestuurd. Met 2 werkdagen had ik bericht van ze dat ze de schoenen hadden gehad en met weer 2 werkdagen stond het geld al netjes op mijn rekening.
Ondanks dat op uw site vermeld staat dat een dag na bestelling geleverd zou worden ontving ik heb artikel pas 4 dagen later. Dit zou toe te schrijven kunnen zijn aan een storing bij post nl.