vandalen.nlBeoordelingen

S. Holwerda

Beoordelingen voor vandalen.nl

4.41/5.00

1.226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vandalen.nl

Zeeeeer slecht, laarzen besteld in maat 41, krijg deze toegestuurd, zitten in de doos van maat 41, maat 37?????!!!! Gelijk een mail gestuurd Geen reactie, gebeld, geen excuses, niets, ook werd het probleem niet opgelost?! Kreeg alleen te horen, vreemd??vindt er dan geen controle plaats voor verzending, ja, dat zou wel moeten, was het antwoord. Niets meer gehoord?
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wij hebben op uw e-mail gereageerd op 24 augustus om 11:12uur. Daarna heeft u telefonisch contact gehad. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u de foutieve maat ontvangt! Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder aangegeven hebben wij dit doorgezet naar ons magazijn zodat hier beter op gecontroleerd word. Vriendelijke groet!
Wisselende berichten van medewerkers
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik heb u een e-mail gestuurd om de situatie te bespreken. Ik verneem graag van u! Met vriendelijke groet.
ik heb de schoenen nooit ontvangen en zonder melding werd het een retourzending , heel raar de terugbetaling is wel goed verlopen
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat de schoenen niet door de kwaliteitscontrole zijn gekomen, u krijgt hier normaliter een automatische e-mail van. Mogelijk dat deze in uw spam terecht is gekomen. Mijn excuses voor het ongemak en de ontstane verwarring. Met vriendelijke groet.
Niet kunnen leveren maar ook geen bij bestelling gratis aangeboden kado ontvangen als kleine goedmaker
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, de schoenen zijn helaas niet door de kwaliteitscontrole gekomen. Het spijt ons dat u dit zo heeft mogen ervaren.
Zeer slecht, 2 verschillende sandalen ontvangen. Daarna zijn dr sandalen niet te leveren.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, dat is inderdaad zeer vervelend. Mijn excuses dat u dit zo heeft ervaren, de sandalen zijn inderdaad van de website afgehaald in verband met foutieve paren.
Meer kan ik niet kwijt
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik heb u een e-mail gestuurd. Graag verneem ik wat ik voor u kan betekenen.
Waardeloos, na bestelling blijkt het product niet leverbaar. Maar volgens de website wel nog te bestellen. En ook de terugbetaling moest ik zelf achteraan gaan. Voorlopig maar even niet meer bestellen bij van Dalen.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste Mattijs, vervelend om te horen dat de schoenen niet leverbaar waren, mijn excuses hiervoor. Een terugbetaling kan tot 14 dagen duren, ik zie dat dit inmiddels is gebeurd. Wij hopen u evengoed weer terug te zien op www.vandalen.nl
Het gevraagde artikel kwam niet door de controle dus levering geannuleerd. Wel+++ voor snelle teruggave van €90;-
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wat jammer dat de schoenen niet door de kwaliteitscontrole heeft zijn gekomen. Hopelijk kunnen wij u snel weer van dienst zijn!
Ik wil eigenlijk nul op vijf geven. Ik heb schoenen besteld en betaald op 10 juni en vandaag 17 juni zijn ze nog niet geleverd. Ze liggen blijkbaar nog ergens bij Post. NL Ik bestel nooit nog bij Van Dalen. Ik hoop dat ik de schoenen of mijn geld (160 euro) gauw (terug)krijg
Pakje nog niet ontvangen, is volgens track&trace nog niet ontvangen door Post.nl, enkel is de verzendinformatie ontvangen. Ik hoop dat het niet lang meer duurt maar dit is al enkele dagen zo
Geen commentaar
Schoenen besteld, maar nooit gekregen. Wel ineens geld terug op mijn rekening (gelukkig), maar geen reactie op mijn mail. Niet netjes.
Geen nieuwe schoenen geleverd, gebruikers sporen onder de zolen.
Het eerste paar schoenen dat geleverd werd was met een maat 38 en maat 39. Toen ik de klantenservice vroeg of deze uit de winkel kwamen was de reactie dat alles nieuw uit het magazijn geleverd wordt. Bij het tweede paar met wel de goede maat kon je aan de zolen zien dat hier al op gelopen was. Wellicht bij het passen. Helaas geen eerlijk verhaal dus.
Ik heb het artikel nog steeds niet ontvangen en heb ook nog geen versendmail van van Dalen gehad
Ik hebop15mei schoenen besteld Ord VN 46965 tot nu toe heb ik ze nog niet ontvangen.
Artikel was gewoon te bestellen. Een paar dagen na betaling kreeg ik een mailtje dat het artikel (van gerenommeerd merk, maakt geen rotzooi) niet door de kwaliteitscontrole was gekomen en dat mijn geld teruggestort zou worden. Tuurlijk ........ Een andere doos uit het magazijn ophalen kon blijkbaar niet ..... Het lijkt er dus sterk op dat het artikel niet meer voorradig was, waardeloos dus.
Ik heb nog niets vernomen en ook nog niets ontvangen !
De bestelling is niet binnengekomen, en na 7 dagen nog geen enkel bericht hierover. Er is wel betaald.
Na een week nog geen schoenen De beoordeling is er eerder dan de schoenen. Geen contact via telefoon zelfs na 20 min nog niet! Reageren niet op mail. Nog steeds geen schoenen!