vandalen.nlBeoordelingen

S. Holwerda

Beoordelingen voor vandalen.nl

4.41/5.00

1.226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vandalen.nl

Kwaliteit van de schoenen is erg slecht, de levering en klantenservice vallen mee.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet bevallen. Mag ik vragen of de schoenen ook kapot zijn? Zo ja zou u hier dan een foto van willen maken en naar support@vandalen.nl willen sturen? Dan kunnen we kijken naar een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Van Dalen
Product is prima. Levering duurde 4 dagen ipv 1 dag. Geen info van webshop ontvangen m.b.t. vertraging.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat u uw bestelling heeft geplaatst in het weekend. Uw bestelling kwam vanuit een ander magazijn, dit betekend dat het 3 werkdagen kan duren. Voor meer informatie verwijs ik u naar onze website: https://www.vandalen.nl/nl/pages/levering/ Excuses voor de verwarring! Vriendelijke groet.
2x slippers besteld. Is er een 'foutje' op de site. alles gaat digitaal, de voorraad moet bij jullie altijd kloppen. Heel vreemd.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, achterliggend gaat dit inderdaad niet zoals het hoort, dit is bij ons bekend. Onze excuses hiervoor.
Ik had iets besteld, opeens krijg ik een mail dat het niet meer in stock was.n, daarna kreeg ik een mail dat het toch verzonden was?
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, de e-mail van de track and trace is automatisch verzonden; excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet!
Belachelijk dat je verzendkosten moet betalen bij retour. Artikel was beige. Maar bij aankomst bleek het beige/goud te zijn
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, binnen Nederland is het retour sturen gratis via ons antwoordnummer. Vanuit België zijn inderdaad de kosten voor de consument omdat dit via Bpost gaat. Voor meer informatie verwijs ik u naar: https://www.vandalen.nl/nl/pages/retourneren/.
De maat klopte voor geen meter, veel te groot. Kwaliteit viel tegen. Na mijn retour zending na 3 weken nog geen geld terug ontvangen. Na 2 keer bellen nog steeds geen geld, er wordt me telkens beweert dat het geld binnenkort wordt overgemaakt. Jammer.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik heb u een e-mail gestuurd met daarin verdere uitleg. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.
- riem wordt in te grote doos (schoenendoos) verzonden - tot 3x riem met beschadiging ontvangen - na mail/bellen klantenservice onverschillige reactie; u kunt terugsturen en een nieuwe bestellen
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, Ik heb u zojuist een email gestuurd om samen tot een goede oplossing te komen.
Eerste keer product besteld kreeg na paar dagen dat het niet geleverd kon worden kreeg wel netje geld terug. Ik dacht product is zeker uitverkocht wat mij verbaasde dat ik op de website keek en het product gewoon opnieuw kon bestellen. Dit gedaan maar verder helemaal niets meer gehoord. Ben benieuwd wanneer en of het nog bezorgd wordt of dat ik mijn geld terug krijg.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat uw bestelling is geannuleerd en dat u de terugbetaling is verwerkt. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneem ik dit graag van u!
Cowboylaarsjes besteld die bij jullie waren afgeprijsd. Was te zien. Aan de zijkant was er lijm aangebracht en je zag dat er op de schoenen gelopen was. Dus ik was niet de eerste koper. Diep triest voor €150,00. Ik bestel iets nieuws en geen tweedehands. Jammer, echt een verbeterpunt voor jullie!
Ik heb ze terug gestuurd ze waren te klein maat 40 . Heb 41 gepast in een winkel maar die waren tegroot jammer volgen de keer beter Gr Gerrit.
Ik heb twee producten besteld en maar 1 product zat in de verpakking. Vanuit Van Dalen geen reactie of info waarom er maar 1 product in de verpakking zat. De dag daarna gebeld met de klantenservice - helaas niet gesproken omdat door lange wachttijd het onmogelijk is er door te komen. Daarna een mail gestuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Maandag a.s. maar weer proberen. Bereikbaarheid
Artikel besteld. Week later nog niets ontvangen. Contact met service: wij hebben u gemaild dat het artikel niet door kwaliteitscontrole kwam, houd de site in de gaten dan kun je opnieuw bestellen als weer voorradig. Grondig gezocht maar echt geen mail ontvangen. En het artikel staat nog voorradig op de website! Opnieuw besteld, je raadt het al: weer niets ontvangen, geen mail, geen schoenen...
Vind deze skechers tegen vallen, heb in de winter sneakers gekocht die lopen fijn, deze blauwe pijn aan de voeten, de zwarte iets beter, maar doordat de letters in de schoenen gedrukt zijn doet het pijn aan de voeten, erg jammer
 Antwoord van vandalen.nl
Beste Marlies, bedankt voor je feedback. Jammer dat deze uitvoering niet lekker om jouw voet past. Dat kan gebeuren natuurlijk. Team Van Dalen Support
Twee verschillende kleuren schoenen . Vast over t hoofd gezien maar verwacht dit niet van een winkel als van dalen . Heb teruggestuurd en zal naar een winkel gaan
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wat vervelend om te horen, dat hoort natuurlijk niet! Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Van Dalen
Mijn bestelling was een paar schoenen/loafers in maat 41. In de doos zat 1 schoen in maat 39 en 1 schoen maat 42.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, Wat vervelend om te horen! zou je contact met ons op kunnen nemen via support@vandalen.nl? Met vriendelijke groet, Van Dalen
1 dag na mijn bestelling een mailtje dat de slippers niet door de kwaliteitscontrole waren gekomen. Gevraagd of ik ze dan gratis erbij mocht ontvangen. Dat kon niet en na deze reactie geloof ik niets meer van het verhaal, want wat je anders weggooit omdat het onverkoopbaar zou zijn, kan je weggeven in het kader van duurzaamheid. Beide maten waren ook opeens uit de shop weg. Kletsverhalen dus.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
 Antwoord van vandalen.nl
Beste Miranda, zou jij contact met onze klantenservice op kunnen nemen m.b.t. je pakketje? Groetjes Van Dalen
Er worden schoenen aangeboden, die niet meer leverbaar zijn
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wat vervelend om te horen! Mijn excuses dat het niet allemaal zo is gelopen zoals we gehoopt hadden. Groetjes Van Dalen Schoenen
de bestelde schoenen leken wel gedragen beschadigd bovendien. en dan zelf op zoek naar een dhl punt.... niet prettig
Was niet meer te krijgen. Kreeg geld zeer snel teruggestort . Mvg