vandalen.nlBeoordelingen

S. Holwerda

Beoordelingen voor vandalen.nl

4.41/5.00

1.226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vandalen.nl

Ondanks de belofte in de winkel, op de site en de bevestiging werd de bestelling veel later geleverd dan na 1 werkdag. De laarzen zijn mooi en passen goed, maar er is (licht) kleurverschil en 1 laars is licht beschadigd. Vermoed dat 1 laars in een winkel als pasmodel heeft gestaan.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, helaas heeft Post-NL afgelopen week een IT storing gehad waardoor onze pakketjes later werden geleverd. Onze oprechte excuses hiervoor. Zou u een foto willen maken van de beschadiging en naar ons willen mailen? Dan kunnen we kijken naar een passende oplossing. (support@vandalen.nl) Met vriendelijke groet, Team Van Dalen
De sneakers waren snel geleverd. Helaas retour gestuurd te krap. Duurt lang voordat je het geld weer terug krijgt. Wacht er al een week op. Het komt wel maar ben gewend dat het binnen een paar dagen wordt teruggestort.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, uit onze administratie blijkt dat wij nog geen retourzending van u hebben ontvangen. Ik verzoek u vriendelijk uw track and trace code toe te sturen via support@vandalen.nl. Alvast bedankt! Vriendelijke groet.
Schoenen tevreden, jammer dat het niet mogelijk is op een Postnl punt de bestelling af te halen.
Eerste levering geen 10% nieuwsbrief korting kunnen inleveren. Bestelling was niet in orde, dus teruggestuurd en opnieuw besteld. Aangegeven dat de korting wederom niet lukte, maar niks was achteraf mogelijk.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, onze nieuwsbrief korting heeft een voorwaarde dat deze alleen gebruikt mag worden op producten boven de €49 euro en alleen op de nieuwe collectie. Ons systeem kan achteraf helaas geen korting meer verwerken. Met vriendelijke groet, Van Dalen
Zending kwam in 2 gedeelten zonder enige kennisgeving op pakbon of e-mailtje. Ik heb zelf moeten bellen om hierachter te komen. Overigens werd ik netjes te woord gestaan, dus service is goed. Groet, Janco vd Merbel
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, onze excuses dat de zending in twee delen is verzonden. Dit is fout gegaan in ons magazijn. Wij gaan dit ook grondig nakijken zodat dit niet meer gebeurt.
Bestelling en levering oke . Mijn schoenen pasten niet perfect,pijn aan mijn grote teen .Dus proberen terug sturen .Het formulier om de retour te doen niet in de doos .De eerste keer ,de laatste keer .
 Antwoord van vandalen.nl
Beste Regina, jammer dat de schoen niet past! Een retourformulier wordt ook niet meegezonden. U kunt de pakbon meezenden, dit is voldoende om uw retour te verwerken. Een fijn weekend!
De bestelde herenslippers lieten heel lang op zich wachten. Ik heb er drie keer contact over moeten opnemen voordat ze uiteindelijk geleverd werden. Hiervoor werd zonder vragen een korting van €10,- gegeven. Bij de damesslippers ontbraken strasssteentjes. Daarvoor heb ik een korting gekregen. Keuze opnieuw bestellen was geen optie, de slippers werden inmiddels niet meer te koop.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat u inderdaad een kortingscode heeft ontvangen voor het ongemak. Nogmaals mijn excuses, wij hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
Zonder vermelfing vd reden werd alleen spuitbus maar geen schoenen geleverd. Na een belletje was het snel gecorrigeerd.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik zie dat uw schoenen vanuit een ander magazijn zijn geleverd. Excuses voor de verwarring!
Schoenen ontvangen. Maat op de doos was goed alleen de schoenen waren een halve maat kleiner.
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, wij hebben intern helaas technische problemen gehad, deze zijn inmiddels opgelost. Mijn excuses hiervoor.
De slipper van Maruti had suede in het voetenbed. Bij iedere stap hoorde ik mn voeten kraken. Het product is zeker niet geschikt voor verkoop. Ook een grotere maat voldeed niet. Jammer, de slippers zagen er erg leuk uit
 Antwoord van vandalen.nl
Beste, ik heb uw revieuw doorgegeven aan de betreffende afdeling. Enorm bedankt voor uw feedback.
Levering zeer snel. Echter kreeg ongevraagd een paar Pumps die uit de winkel kwam met korting aangeboden, terwijl er duidelijk kleurverschil was. Had dit graag vantevoren te horen gekregen, moest nu weer naar Post NL om te retourneren.
Bestelde schoenen kwamen niet door de kwaliteitscontrole. Beetje Vreemd met nieuwe schoenen...
Jammer, met grote letters, wordt beloofd, bij aanmelding van nieuwsbrief, krijg je een kortingscode.Wanneer je de kleine lettertjes gaat lezen, blijkt de korting niet op afgeprijsde artikelen.Wat een misleiding van van Dalen!!!!
De maat van de schoenen klopte niet. Kan niet de schoenen ruilen voor een ander paar schoenen, moest een nieuwe bestelling doen, niet gedaan. Mvg, Marien
Schoenen na 2 x 3 uur dragen kapot
Prima sandaaltjes voor goede prijs!
Ik heb gele schoenen besteld. Ik krijg een doos schoenen binnen daar staat ook geel op maaaaaaar ik maak de doos open is het een beetje rood bruin maar zeker geen geel. Ik ben zeer ontevreden.
Ik krijg per mail een annulering waarin staat dat ik de schoenen zelf geannuleerd zou hebben?! Nav mijn telefoontje blijkt dat de schoenen niet door de kwaliteits controle kwamen. Zou fijn zijn als jullie dat in de mail vermelden
De elastiek is al los
Snelle levering maar verkeerde kleur, erg jammer... retour betaling wordt nog op gewacht