Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.439 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

Goede webshop snelle levering

Prima webshop en levert snel, de volgende keer weer.
EB
Elmerd B.
MAASTRICHT
Altijd goed en snel alles geregeld. Top bedrijf.
makkelijk te bestellen en snel in huis
JK
Geef nooit 5 sterren
snel en correct
17 dec 2023
4 jul 2023

Algemeen zeeeeer tevreden! Paar kleine verbeterpunten.

BO
Bing O.
Amsterdam
15 sep 2023

Waarschijnlijk goed, maar kwam er niet helemaal uit

Het is voor mij lastig in te schatten waar het mis is gegaan. Mijn omdoosje was beschadigd met het commentaar van de vervoerder dat ze het weer hadden dicht gemaakt en niet naar de inhoud hadden gekeken. Ook de doosjes van de artikelen zelf waren beschadigd. Was het in het begin reeds slecht verpakt of is de vervoerder er ruw mee omgegaan? Ik weet het niet. Het zorgde er wel voor dat van de "JUNG intelligente Bedieningswip het middelste pinnetje erg verbogen" was. Kostte heel veel priegelwerk om het in orde te krijgen, hopende dat het pinnetje niet zou afbreken of in de toekomst snel zal afbreken. Conclusie: op zich lijkt mij SanderVunderink een prima bedrijf en heb ik gewoon pech, maar daardoor kon ik toch niet het volle aantal sterren geven, want ergens is het fout gegaan. Oh ja, waarom ik het niet gemeld heb? Wie zit er te wachten op heen en weer ge-e-mail en het heen en weer sturen van pakjes waardoor een klus niet afkomt?
25 jul 2023

Scherp geprijsd

Prijs is nog steeds het belangrijkste!!! Met name icm ophalen aan de balie. Website is goed en overzichtelijk in gebruik. Mocht er toch wat retour moeten wordt daar niet moeilijk over gedaan. Last van leveringsproblemen heeft (had) iedereen, dus dat is geen issue. Vergelijken doe ik vaak met Elektramat waar het assortiment groter is en soms als grotere bestelling aantrekkelijker. Wat beter kan: het assortiment mag wel ruimer. Zelfs met artikelen wat niet in Hengelo op voorraad ligt (mits dit duidelijk aangegeven per product!!) zou ik dit een meerwaarde vinden omdat er dan niet meer bij meerdere leveranciers besteld hoeft te worden en vindt het dan geen probleem als de levering enkele dagen langer zou duren. Maar snap natuurlijk wel waar de scherpe prijs in deze opzet vandaan komt. Een "koopjeshoek" met zeer scherp geprijsde (tijdelijke) partijen vindt ik ook altijd wel interessant. Bovenal, ga zo door!!! M.Boezelman
12 apr 2023

Prima hulp van de medewerkers.

Prima telefonisch hulp van de medewerkers. Vragen via telefoon en e-mail werden gelijk goed en naar tevredenheid beantwoordt. En de nazorg was door medewerker Jurien goed opgepakt. Begripvol en correct. En je kon bestelling zelfde dag ophalen. Verbeterpunten. Website is niet makkelijk en toegankelijk om groepenkast samen te stellen. De generator werkt niet volledige of optimaal zoals op de website wordt gepromoot. Medewerker gaf mij daarin gelijk. Veder was het een aangename service. Ik heb in tussen mijn goede ervaringgedeeld in de vriendenkring en familie.
9 aug 2023
Verkeerde onderdeel besteld. Bijna gelijk gebeld. Order kon nog tegengehouden worden. Maar verkeerde onderdeel kon niet gewisseld worden voor het juiste. Ondanks dat deze goedkoper was dan het foute onderdeel en ik het verschil van ik geloof €3,00 niet terug hoefde. Order werd geannuleerd en ik moest de bestelling overnieuw doen. 1x 122,00 betaald en 1x 119,00. Onnodig lijkt me. En dan weer 3 werkdagen wachten tot je het bedrag weer terug hebt. Ondanks dit toch 4 sterren. Producten en advies telefonisch en per email zijn goed! Prima firma verder!
4 sep 2023

Helemaal prima.

Al vaker wat besteld, altijd goed verlopen. Bij de laatste bestelling ging er wat mis. Net buiten de openingstijden natuurlijk, dus gemaild met een foto van het pakket erbij. Dag erna meteen een mail ontvangen dat het geregeld ging worden. En niet lang daarna al weer een nieuwe track en trace code voor het nagezonden pakket. Gewoon goed dus.
11 sep 2023
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vandaag besteld, morgen in huis! Tot nu toe is dat altijd gelukt en hoewel er vele internetwinkels dat beloven, zijn het er maar weinig die het daadwerkelijk klaar spelen.
8 sep 2023

Fijn zaken doen.

Op het gebied van Electra halen wij alles als particulier bij Sander Vunderink. Goede kwaliteit tegen een prima prijs. Veel gewoon op voorraad en snel leverbaar. Erg tevreden.
JH
Job H.
VEENENDAAL
13 jul 2023

Super service!

Bezorging was niet goed gegaan(doordat ik niet thuis was), na een mailtje heeft Jurriën mij uitstekend geholpen en dezelfde dag was de levering compleet geleverd.