Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

Bestelling geleverd volgens afspraak. Helaas paste het niet en kostte het retourneren 7,50 euro.
15 mei 2023

Mijn vaste elektra spul leverancier

Mijn vaste elektra materiaal leverancier, erg goede klantenservice en goede prijzen. Ga zo door!
WM
Wim M.
Eindhoven
14 nov 2023

Snelle reactie op een vraag.

Ik had een vraag en deze werd snel en deskundig beantwoord. Het bestelproces was ook eenvoudig.
R.
Rob ..
Waalwijk
20 okt 2023

Snelle levering, goede producten

Snelle levering en in het geval van de spullen die ik kocht goede prijs t.o.v andere aanbieders
PM
Patrick M.
Valkenswaard
23 aug 2023
Heldere website, goede prijzen en producten komen op de juiste plaats op het juiste moment aan.
15 aug 2023

Tevreden over assortiment, levering en prijs

Gevonden wat ik zocht (en elders niet verkrijgbaar was), snel geleverd tegen een scherpe prijs.
25 apr 2023
Gewoon top. Vlot geleverd, netjes verpakt. Was de goedkoopste en had al eerder goede ervaring.
16 nov 2023

Snelle en goede levering

Materiaal was overzichtelijk te bestellen en de volgende dag al geleverd tegen een goede prijs
Ben DIK tevreden met Sandervunderink, en helemaal de SUPER snelle bezorging van je bestelling.
goed en op tijd geleverd. ook moeilijke onderdelen worden tegen een acceptabele prijs verzorgd
7 jun 2023

goede leverancier!

Mooie prijzen, snel geleverd, kompleet en ook nog eens goed verpakt. Tja, wat wil je nog meer.
21 mei 2023
Dimmer schakelaar besteld. Dezelfde als al in huis. Was defect. Nieuwe installeren ging mooi.
BP
Bram P.
Den Bosch
11 mei 2023
Altijd snel (volgende dag) geleverd. Scherpe prijzen , en altijd snel en goed advies via mail.
22 nov 2023

Veel keus

Veel keus, komt steeds meer bij. Platte kokers p 25 op de website zou fijn zijn. Groetjes w
21 okt 2023
Goede beschrijving van een prima product dat vlot werd verstuurd in een degelijke verpakking.
30 sep 2023
gewoon goed geregeld alles en vooral dat je kunt bellen met een vraag en geen bandje of mail
14 jun 2023
Meerdere malen materialen besteld. Prijs/kwaliteit prima. En altijd snelle en goede levering.
AH
Anton H.
Doetinchem
Netjes en snel geleverd. De nieuwe meterkast was perfect bedraad en kon zo overgezet worden.
DW
Dennis W.
Nederland
10 jun 2023

Top-Shop

Snel bezorgd, prijsverhouding over het algemeen goedkoop. Ook verkoopt men alleen topmerken.
7 jun 2023
Overzichtelijke website, vlug geleverd. Pakket werd niet naar het opgegeven adres verstuurd.