sandervunderink.nlBeoordelingen

sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink Elektromaterialen B.V.
Grindstraat 7

4.81/5.00

7.668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over sandervunderink.nl

Te laat geleverd, geen juiste leveringsinformatie
Heb een aantal artikelen besteld waaronder 5 wand contact dozen. Na ontvangst blijkt dat ik niet 5 wcd’s heb ontvangen maar 5 led dimmers. De wcd’s waren samen 50 euro, de daarvoor geleverde led dimmers 53 euro per stuk! 200 euro aan spul verkeerd geleverd. Uit eerlijkheid dit telefonisch laten weten. Krijg de wcd’s nageleverd en moet de dimmers zelf retour sturen. Geen bedankt of kadobon, jammer
2 dagen te laat
levering kwam te laat
Karsten auf Display
Als vaste klant hoge verzendkosten en retourneren is ook lastig! De prijs is prima
Heel slecht kwaliteit perilex
Mail gestuurd met klacht over jullie Sanders Leddimmer maar nog steeds geen reactie Dimmer dimt ongelijk en sommige spots gaan uit bij vol vermogen.. Ik zou graag deze dimmer retour sturen en een Gira dimmer willen ontvangen Groeten Kroes
Slechte services
Had het allang thuis moeten hebben
Product omschrijving op website is verkeerd want RVS spots zijn niet van RVS maar van plastic of ander materiaal. Dit blijkt bekend te zijn na klacht. Ook fitting zou GU10 moeten zijn maar op doosje van spot staat GU5 Nu artikelen retour sturen waarbij ik de portokosten moet betalen voor iets dat jullie verkeerd hebben staan op jullie website Dus niet tevreden
 Antwoord van sandervunderink.nl
Goedemiddag, We vinden het erg vervelend dat het product niet aan uw wensen voldoet. Echter hebben we in de tekst bij het product staan, van welk materiaal dit is en welke fitting geschikt is voor de spot. Wellicht is dit niet bij u opgevallen of heeft u de volledige tekst niet gezien. Met vriendelijke groet, Sander Vunderink Elektromaterialen B.V.
Lag aan post nl was niet bezorgd op afgesproken dag terwijl ik er extra voor betaald heb
Elektro delen aangevraagd, foutief aangeboden en verkeerde delen ontvangen. Zal binnenkort retour brengen.
KWh meter was niet volgens afspraak gemonteerd. Onderste afdichtingsschotje van de kast ontbreekt.