Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

EK
18 mei 2023

Groot assortiment, schimmig over merken

Groot assortiment, snelle levering. Verschillende merken worden onder een enkele naam verkocht. Dat klopt niet natuurlijk. Als ik op Busch Jaeger zoek, dan wil ik dat merk en, eventueel, een lijstje met uitwisselbare spullen van een ander merk. Nu is niet duidelijk dat sommige spullen helemaal niet van Busch Jaeger zijn.
25 jun 2023

Aangegeven levertijden kloppen niet

Op website is aangegeven: “ Voor 17:00 uur besteld, volgende werkdag geleverd”. Zaterdag 17/6 13.00 uur besteld. Levering op vrijdag 33/6 om 17.00 uur. Snap dat in het weekend besteld is maar dan zou je de levering toch op dinsdag verwachten.
Besteld via een chromebook. De "winkelwagen" was niet zichtbaar en slecht te vinden. De rest ging soepel. Ymvk kabel besteld met andere dingen de kabel heeft diverse doosjes kapot gedrukt. Ter info weet ook niet hoe dat te voorkomen is.
Vlotte levering. Na verzending niks weer gehoord. Ook van Post .nl niet..Geen track and tracé .Na vraag waar het pakje bleef , bleek deze al 2 dagen bij de buren te liggen.
5 jun 2023
Artikel is niet origineel. Montageplaat is niet metaal, maar de printplaat zelf. Iets wat uiteraard kwetsbaar is. Werd mij niet duidelijk obv foto’s/beschrijving.
PR
Pieter R.
Flevoland
16 mei 2023
Ik bestel 20 blindplaatjes De fabrikant levert die in doosjes van 10 Dan krijg ik die in niet originele dozen Dat staat rommelig in het magazijn
2 mei 2023
aanpassen bestelling is na een dag al niet meer mogelijk terwijl de levering niet direct plaats vindt, maar pas dagen later :-(
11 nov 2023

Prima bedrijf, maar langzame levering

Prima bedrijf, maar (te) langzame levering. Next day op werkdagen is echt standaard en bij hen is dat vaak pas na 2 dagen
2 okt 2023
De levering is snel en goed alleen jammer dat het limiet vanaf €200.00 is voordat deze gratis is
14 aug 2023
Bestelde artikelen prima alles naar verwachting alleen de verzending of bezorging was bar slecht
15 aug 2023

Prijzen uitstekend. Site ruk

Prijzen en aanbod zijn uitstekend. Site en bestellen zijn dramatisch slecht.
29 mrt 2023
Aansluiting naar 15 mm knel zit er niet bij ,staat wel bij de beschrijving.
24 aug 2023
Als je advies vraagt, dan ook het juiste ook al heb ik aangegeven.
6 sep 2023
Er was voor mij onduidelijkheid over de betaling
Een persoonlijke toelichting ging moeizaam.
28 sep 2023
Prima