Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

HK
Hans K.
's-Heerenberg
24 apr 2023
Snelle levering. goeie service en voldoende keuze om klus te klaren. Prijzen komen prima overeen met producten, kwaliteit gewaarborgd daardoor. Al met al een fijne shop met instelling "Doe normaal dan doe je het goed"...
27 mei 2023

Super service

Al vaker wat besteld maar dit was de 1e keer dat er wat mis ging. Verkeerd artikel geleverd maar nadat ik hier melding van gemaakt had werd het juiste artikel alsnog verzonden nog voordat ik het verkeerde kon retourneren.
RB
René B.
Amsterdam
Ik koop met enige regelmaat al jaren bij Sander Vunderink en ik ben altijd zeer tevreden over de snelheid waarmee geleverd wordt, prijs en kwaliteit van de artikelen. Niks verbeteren, gewoon zo doorgaan ! Super... !!
26 aug 2023
Het product dat ik had besteld voldeed precies aan wat ik had besteld en kan super netjes verpakt aan en dan ook zekers niet duur voor deze winkel zou ik een punten scoren geven 1000 en zekers wel verdiend
16 okt 2023
Als zelfstandig installateur bestel ik geregeld bij Sander. De prijzen zijn beter als bij de groothandel. En de service is top! Groepenkast helemaal naar wens gebouwd waardoor installeren een makkie is!
PJ
Philip J.
Leersum, Niederlande
25 jun 2023

Betrouwbare winkel, scherpe prijzen

Hoewel het soms lastig is om te vinden wat je zoekt, heeft Sander Vunderink een lekker uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Verzending gaat snel en er wordt helder over gecommuniceerd.
9 aug 2023

Top service!

Hele snelle levering, hele fijne correspondentie, top-service. Het was voor mij de eerste keer dat ik op sandervunderink.nl iets besteld heb, maar ik zou het zo weer doen. Absolute aanrader.
JS
Jan S.
Maasbracht
28 mei 2023

Prima telefonische support

Al jarenlang koop ik hier omdat prijs/kwaliteit correct is. Bij technische vragen altijd perfect adviezen. Gelukkig een webshop waar je nog iemand direct persoonlijk kunt spreken.
16 nov 2023

Top zaak, top service.

Bij deze zaak een dimmer met knop besteld. Ik had een vraag waar ik No time keurig antwoord op kreeg. En ik had het de volgende dag in huis. Dus mij gaan ze zeker vaker zien.
3 okt 2023

Goede prijs

De juiste spullen ontvangen voor een goede prijs. Scheelde wel 20% met mijn vorige leverancier. Jammer dat post.nl er een dag langer voor nodig had dan oorspronkelijk toegezegd.
Onvolkomenheid bij aflevering snel opgelost. Verzonden een mailtje dat een onderdeel van de bestelling ontbrak. Daags erna met brievenbuspost het ontbrekende onderdeel ontvangen.
TR
Theo R.
Lelystad
1 aug 2023
Prima webwinkel, goed assortiment, en voor de particulier prima prijsstelling. Super snelle en correcte levering. Ook de communicatie over de voortgang van de levering is top.
1 jun 2023
Super kwaliteit, zeer snel geleverd uit voorraad voor een zeer mooie prijs. service is ook uitstekend, door ontbrekend onderdeel werd direct nageleverd en volgende dag in huis.
1 nov 2023

Snel, scherp en goede service

Snelle levering, scherpe prijzen en bij een probleempje (beschadigd artikel) wordt eerst een nieuwe opgestuurd, voordat er over eventueel terugsturen gesproken wordt.
HR
Henk R.
Enschede
10 mei 2023
Er was iets mis gegaan mijn bestelling,maar na een telefoontje alles keurig opgelost en werd het ook nog kosteloos opgestuurd zodat ik niet weer naar Hengelo moest.
27 jun 2023
De website ziet er netjes uit, duidelijke info en het bestellen gaat makkelijk. Het assortiment mag wel groter en breder, dit afhankelijk van de vraag uit de markt.
Reageerde op mijn mail betreft informatie over het produkt, Daarna besteld en ontvangen, kwaliteit/ prijsverhouding uitstekend, product zoals geïnformeerd per mail.
25 jul 2023
Fijne zaak. Een plastic onderdeel van de groepenkast was defect geleverd, waarschijnlijk onzorgvuldigheid door postnl. Zonder gedoe nogmaals op de post gekregen.

Goede service

Heb al vaker wat besteld. Alles altijd op tijd een goed ingepakt. Deze keer een verkeerde wcd besteld. Gelijk gemaild en kunnen regelen dat de juiste erbij zat.
25 apr 2023

Retourregeling werkt uitstekend

Moest vanwege een door mijzelf gemaakte bestelfout iets omruilen/retourneren. Systeem werkt prima en snel. Bijbehorende terugbetaling ook per omgaande ontvangen.