Sander Vunderink - sandervunderink.nl- Logo - Beoordelingen

Sander Vunderink - sandervunderink.nl

2.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2016
Sander Vunderink - sandervunderink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 jul 2023
Ik bestel al jaren bij Sander Vunderink, omdat ze vrijwel alles verkopen wat ik als zelfstandig elektricien nodig heb voor een competitieve prijs. Het komt wel eens voor dat iets elders goedkoper is, of dat een bepaald product niet in het assortiment zit. Wat ik bijvoorbeeld mis, is een beltransformator van 12V - 24V van 2 modules breed die op een dinrail kan in de prijscatagorie rond de €10-€12. Met de slimme deurbellen van tegenwoordig, is dit wel een item die ik veel bestel. Een ander puntje voor verbetering die ik graag aan wil geven gaat over de SN-lijn van ABB. Ik begrijp dat er een reden is dat de groepenkasten gespiegeld worden voorgemonteerd. Helaas is dit wel een grote hinder om terug te spiegelen (probeer het maar eens) en haalt eigenlijk de winst weer weg. Ik nummer eenmaal van links naar rechts en hierdoor begin je vaak bij 3 of 4 met het invullen van de groepenverklaring. Klanten vinden dit niet altijd logisch, maar ik heb ze beloofd dat ik het bij jullie aan zou geven ;) Verder kan ik Sander Vunderink zeker aanbevelen voor iedereen die alle soorten elektromaterialen nodig heeft.

18 mei 2023
Op zich makkelijk besteld en betaald. Maar waar het pakket uiteindelijk gebleven is??? Moest zelf bellen om te vragen waar mijn pakket was. Zonder berichtje bij een ophaal punt ergens dichtbij gedropt . Niet bij mij thuis geleverd , geen niet thuis brief, geen melding voor is geleverd of bij service punt gebracht. Niets. 2 dagen later maar naar jullie gebeld voor opheldering. Vriendelijk en snel geholpen. Daar hoor ik dat t op een servicepunt is afgeleverd. Communicatie met pakketleverancier moet beter. Zeker een melding dat het product geleverd is zou op zijn plaats zijn. Dit zijn veel voorkomende klachten waar de consument mee te maken heeft. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Groetjes
EK

Beoordelingen voor Sander Vunderink - sandervunderink.nl

6 jul 2023
Snelle communicatie, artikelen die niet op voorraad waren, werden na het sturen van een email hierover direct aangevuld.
10 aug 2023

Goede voorraad & prijs. Snel halen!

Bestellen en een paar uur later ligt je materiaal klaar om op te halen! Goedkoper dan de elektrotechnische groothandel!
CP
Cees P.
Uitgeest
22 nov 2023
Zeer uitgebreid assortiment en een duidelijke website. Over het algemeen ligt het prijsniveau lager als ergens anders.
15 jun 2023

Gewoon goed

Bij Sander vaker besteld, goede kwaliteit, laag geprijsd, snel geleverd en ook kleine hoeveelheden voor de particulier

Oplossingsgericht.

Bestelling was niet kompleet. Na telefoontje direct opgelost en het missende gedeelte de volgende dag in huis. Chapeau
24 mei 2023
Mooie duidelijke website,alles naar wens samen te stellen. Erg ruim assortiment en alle topmerken vertegenwoordigd!!!
27 okt 2023

Snelle en correcte afhandeling

Goed overleg over de benodigde materialen en onderdelen. Daarna een snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
24 jul 2023
Goede klanten service. Snel iemand aan de lijn voor goede technische uitleg. Snel geleverd. Zeer betrouwbaar bedrijf
Altijd snelle en goede levering, prijzen zijn scherp en als ikzelf eens wat vergeet dan wordt dit perfect opgelost.
23 apr 2023
Snelle reactie over bestelling. Was iets fout gegaan werd snel gecorrigeerd, en op de hoogte gehouden van de status
14 jul 2023

Telefonisch advies (tip) op een uitbreiding van een bestaande groenkast (ABB)

Telefonisch advies (tip) op een technische vraagstelling ivm bestelling materialen. Medewerker heeft juiste kennis.
7 jun 2023
Snelle verzending, correcte prijs, het was eerste keer en maar kleine bestelling dus meer kan ik er niet van vinden
MG
Marc G.
Monnickendam
26 sep 2023
Hele goede afterservice bij technische problemen . Dit is wat je wil en dan ook nog goede prijzen .... Blije klant
19 aug 2023

Gewoon prima

Snel verstuurd, goed verpakt en goede informatie over de verzending. Dat voor een goede prijs is gewoon 5 sterren.
8 nov 2023
Snelle verzending, volgende dag geleverd en precies de onderdelen die ik nodig had door duidelijke omschrijving.
28 aug 2023

Snel geleverd

Mijn bestelling (een armatuur) is snel geleverd en het was zeer degelijk verpakt zodat het niet zou beschadigen.
5 jul 2023

Goed advies en snelle levering.

Vraag gesteld of bepaald schakelmateriaal pas op mijn bestaande schakelmateriaal. Advies was goed. Levering snel
18 nov 2023
voldoende voorraad, goede prijzen. Had m'n bestelling 1 minuut voor 17:00 afgerond, en de volgende dag in huis.
28 okt 2023
Na een foutieve levering door PostNL zeer goed en snel opgepakt en opgelost door Sandervunderink klantenservice
3 okt 2023
Altijd snel geleverd, goede kwaliteit. En dat voor een scherpe prijs! Mijn 1e site voor installatie materiaal.