Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden113 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Koelbed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun 2023
Wat heerlijk bamboe dekbed! De verpakking was netjes verpakt! De tassen waar de dekbedden in zaten waren verzegeld, dus je kon het echter niet open krijgen! Toen ik het open maakte voel wij de stof al is super en geen nare geur kwam er uit! Mijn zus vindt geweldig ze zei wat ziet dat er mooi uit en goede kwaliteit van stof! Het voelt super ligt aan! Dus even laten luchten en toen in de dekbedovertrekken gedaan! Ging super en en het lag gelijk goed op bed! De eerste nacht heerlijk onder geslapen en tot heden vandaag ook! Ik kan iedereen echt aanraden om een zomerdekbedden van bamboe te nemen! Het is echt geld waard! Wij zijn echt super blij mee!

28 jul 2023
Speciaal voor de zomer, koel slapen, cool cotton, heerlijk verkoelend. Het staat er echt bij, alleen is het niet waar. De deken is te dik te warm en zeker niet koel. Zelfs bij een temperatuur van 21 graden is deze deken veel te warm. En het is zodanig geseled in de verpakking dat je dat pas voelt hoe dik het materiaal is als je de seal openknipt....

Beoordelingen voor Koelbed.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters