Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Koelbed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun 2023
Wat heerlijk bamboe dekbed! De verpakking was netjes verpakt! De tassen waar de dekbedden in zaten waren verzegeld, dus je kon het echter niet open krijgen! Toen ik het open maakte voel wij de stof al is super en geen nare geur kwam er uit! Mijn zus vindt geweldig ze zei wat ziet dat er mooi uit en goede kwaliteit van stof! Het voelt super ligt aan! Dus even laten luchten en toen in de dekbedovertrekken gedaan! Ging super en en het lag gelijk goed op bed! De eerste nacht heerlijk onder geslapen en tot heden vandaag ook! Ik kan iedereen echt aanraden om een zomerdekbedden van bamboe te nemen! Het is echt geld waard! Wij zijn echt super blij mee!

28 jul 2023
Speciaal voor de zomer, koel slapen, cool cotton, heerlijk verkoelend. Het staat er echt bij, alleen is het niet waar. De deken is te dik te warm en zeker niet koel. Zelfs bij een temperatuur van 21 graden is deze deken veel te warm. En het is zodanig geseled in de verpakking dat je dat pas voelt hoe dik het materiaal is als je de seal openknipt....

Beoordelingen voor Koelbed.nl

JH
Johan H.
Houten

Betrouwbaar en professioneel bedrijf

Klantenservice goed bereikbaar en goed geholpen. Zeer professioneel. Dekbed is zeer snel bezorgd en ziet er goed uit zoals aangegeven op de website.
Goed vermeld in de advertentie
10 jun 2023

Wat heerlijk bamboe dekbedden!

6 jul 2023
Smorgens besteld en savonds al in huis!!!! Daarbij maakten zij gebruik van een geweldige pakket bezorg service ' TRUNKRS ' chapeau. De bestelde producten waren trouwens ook van top kwaliteit, diverse maten katoenen toppers.
20 apr 2023
Ik was op zoek naar een koeler bed om beter te kunnen slapen. Door het gebruik van het koelmatras is dat weer mogelijk, een geweldige oplossing. Ik kan het iedereen aanraden om het ook te proberen.
6 aug 2023
Een fijn bedrijf om iets te kopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. In een fijne verpakking ontvangen. Een aanrader dit bedrijf, het was de eerste keer dat ik hier iets kocht.
10 mei 2023

Goede prijs kwaliteit en service

Vriendelijk te woord gestaan en zoals de medewerker voorspelde ben ik inderdaad heel tevreden over mijn aankoop. Nu nog sparen voor het hoofdkussen 😉
13 jun 2023
Het zomerdekbed van katoen dat we kochten voelt ook echt in deze warmte heerlijk aan. Precies wat we hoopten, luchtig, licht. Heel blij mee!
8 aug 2023
Snelle levering. Na productfout van fabrikant probleem snel en correct opgelost. Telefoon werd direct opgenomen en geen keuze menu. Top.
RD
Rosa D.
Leiderdorp
20 jun 2023
Duidelijk en alles is zoals beschreven wordt. Product en levering is prima verlopen. Precies zoals beschreven. Echt top!
JK
joke k.
Zaandijk
26 aug 2023
Deze keer een zomerdekbed besteld. Supersnelle levering en zoals verwacht een prima kwaliteit! Ik ben blij met koelbed.
PP
Philippus p.
Amsterdam
29 jul 2023
De kwaliteit/en de klantvriendelijke behandeling aan de telefoon en de bezorging, (SUPER) Ik geef een grote 10!!!!!!!!
2 jul 2023

Prima!

De omschrijving klopt met wat we ontvangen hebben. Prijs - kwaliteit is prima. Afspraak is afspraak.
14 jun 2023
Zeer snelle levering. Product goed verpakt. Heb kussen gekocht en voldoet aan de omschrijving
9 jul 2023
Zeer snelle levering Uitstekend verpakt in prima draagtas! Prima prijs/kwaliteitsverhouding
HP
H P.
Den Bosch
22 jun 2023
s’ morgens besteld, s’avonds in huis. Prima katoenen zomer dekbedden voor een goede prijs
5 sep 2023
Een heel fijne Cool Cotton koel katoen Dekbed. Daarbij ook nog een heel snelle levering.
9 jul 2023
We zijn superblij met de zijden zomerdekbedden. En de dag na bestelling al bezorgd.
20 jul 2023

Fijn dekbed

Prima lichtgewicht bamboe dekbed, mooi verpakt met duidelijke instructies