tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.059 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

7 nov 2023
Heel tevreden. 4 tapijten besteld, 1 groot, 3 kleinere. Prijs/kwaliteit is top! Fantastische levering tot in huis.
27 okt 2023
Na 15.00 besteld een vloerkleed besteld. Volgende ochtend bezorgd. Erg blij met de service en het fluffy vloerkleed
24 nov 2023
Van bestelling tot leverIng verliep soepel. Kwaliteit is goed maar niet uitstekend, niet dicht op elkaar geweeft.
4 nov 2023
We hadden koude voeten, en bestelden vrijdag een nieuw kleed en zaterdag lag hij al bij ons op de vloer. Echt top.
15 jul 2023

Het tapijt voor buiten erg mooi

Het tapijt is erg mooi en lijkt van goede kwaliteit. De tijd zal het uitwijzen maar tot heden ben ik erg tevreden.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met het tapijt en dat het er erg mooi uitziet. Bij Tapeso streven we altijd naar het leveren van producten van goede kwaliteit die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. We begrijpen dat duurzaamheid en kwaliteit belangrijke aspecten zijn bij het kiezen van een tapijt, en het doet ons goed te weten dat je tot op heden tevreden bent met je aankoop. We hopen dat het tapijt nog lang meegaat en bijdraagt aan de sfeer en stijl in je huis. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we staan altijd klaar om je van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden. We waarderen je vertrouwen in Tapeso en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Geniet van je prachtige tapijt! 🏠🌟 Met zachte groet, Het Tapeso team
30 jul 2023
veel keuze, snelle levering en voor de prijs een heel fraai tapijt. Ben alleen benieuwd hoe lang het mooi blijft.
22 aug 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de ruime keuze aan producten en de snelle levering die we bieden. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over het ontvangen vloerkleed, vooral gezien de prijs. Wat betreft de duurzaamheid, begrijpen we je bezorgdheid. Onze producten worden met zorg geselecteerd om zowel kwaliteit als esthetiek te waarborgen. Hoewel we geen exacte levensduur kunnen garanderen, staan we altijd klaar om eventuele vragen of problemen aan te pakken die je in de toekomst zou kunnen tegenkomen. We hopen dat je nog lange tijd plezier zult hebben van je nieuwe vloerkleed en onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen. Met zachte groet, het Tapeso team
16 jul 2023
Duidelijke foto's, kleur komt overeen met de foto, mooie afwerking en snelle levering. Ik ben een tevreden klant!
11 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de duidelijke foto's, kleuraccuraatheid, mooie afwerking en snelle levering van onze producten. We streven ernaar om consequent positieve ervaringen te bieden. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons willen bestellen, dan staan wij uiteraard weer klaar om je te helpen. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het tapeso team
JW
Josephine W.
Berg en Terblijt
7 jun 2023

Een heel mooi kleed .

Een heel mooi kleed voor een hele leuke prijs, vlug geleverd. Daarbij staat het ook heel goed in onze woonkamer.
8 jun 2023
Goedemiddag, Wat fijn dat het vloerkleed snel bij jou is afgeleverd, en dat deze precies bij jou in de woonkamer past. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso team
29 mei 2023
Kwaliteit is goed voor die prijs. Snelle levering. Alleen jammer dat men de leveringsdatum niet zelf kan bepalen
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en levering. Na het bestellen mag er altijd contact opgenomen worden. Wij kunnen kort na de bestelling nog de leverdatum aanpassen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
5 okt 2023

voldoet aan de verwachting

Kleed besteld en binnen1 dag geleverd. Foto's komen overeen met de werkelijkheid Goede prijs en goede kwaliteit
Ik heb mijn bestelling super snel binnen gekregen en het kleed is super mooi en ik ben er echt super blij mee!
JM
Josef M.
Zaanstad
22 mei 2023
Snelle levering en boven verwachting een super mooi buiten kleed in 3D, zoveel mooier als in de beschrijving.
25 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat de levering goed is verlopen en dat het vloerkleed de verwachtingen heeft overtroffen. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
23 nov 2023
Netjes bericht gekregen dat het op voorraad kwam. Gelijk de bestelling rond gemaakt en daarna snel geleverd.
Had het pakketje gemist, zonder problemen een nieuwe afspraak gemaakt. Goede communicatie en snelle.levering!
RB
Ria B.
Beuningen
27 okt 2023
ik vond dat de verpakking heel goed was, geen plakband of iets dus mijn kleed kwam mooi uit de verpakking
29 sep 2023
Kleed toch niet passend bij bank. Teruggestuurd en afhandeling netjes verlopen. Snelle reactie klantenservice
4 sep 2023
Zeer snelle levering. Prachtig kleed. Kleur precies zoals ik wilde. Ik ben er heel blij mee. Bedankt Tapeso.
5 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd om te horen dat je bestelling snel is aangekomen en dat het kleed aan je verwachtingen voldoet. De kleur ziet er inderdaad prachtig uit op de foto die je hebt meegestuurd. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van het bestelproces tot de levering van onze producten. Het doet ons goed om te horen dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of meer producten nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
21 jul 2023

uitstekend

geen enkel probleem om een bestelling te plaatsen en zeer goed overzicht van alle produkten van jullie firma!
21 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je geweldige feedback. We zijn blij dat het plaatsen van een bestelling moeiteloos verliep en dat je het overzicht van onze producten waardeert. We streven ernaar om het winkelen bij ons zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. Als je nog meer opmerkingen of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met zachte groet, het Tapeso team
JK
Joke K.
Zandvoort
24 apr 2023
Zo snel en prima geregeld, hele mooie kleden en de kleur was precies zoals ik me had voorgesteld. Perfect!
25 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de leuke review. Het vloerkleed staat erg mooi bij jouw interieur. Een echte eyecatcher! Wij wensen jou veel plezier toe met jouw aankoop. Met zachte groet, Het Tapeso team
16 sep 2023
Een prima website, een keurige behandeling na het terugsturen van een tapijt welke niet paste in onze kamer.
3 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze website en klantenservice waardeert. Bij Tapeso streven we ernaar om het bestellen zo eenvoudig en probleemloos mogelijk te maken, en we begrijpen dat tapijten soms niet perfect passen in een ruimte. Het is geweldig om te weten dat je tevreden bent met de manier waarop we de retourzending hebben afgehandeld. Als je in de toekomst op zoek bent naar een nieuw tapijt, aarzel dan niet om weer bij ons te bestellen. We staan altijd klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je de juiste keuze maakt voor je huis. Nogmaals bedankt voor je review en je vertrouwen in Tapeso. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn. Met zachte groet, Het Tapeso-team