tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

3 dec 2023
Het retour zenden ging heel soepel en snel personeel vriendelijk en behulpzaam
ik zie niets verkeerds, is prima, ik ben wel benieuwd, hoelang het goed blijft.
19 aug 2023
Onwijs mooi kleed en mijn kids vinden het eerlijk om er op te liggen en spelen
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat het kleed in de smaak valt, vooral bij je kinderen. Het is geweldig om te weten dat ze er comfortabel op kunnen liggen en spelen. Bij Tapeso streven we ernaar om producten te leveren die zowel esthetisch aantrekkelijk als functioneel zijn, en het is geweldig om te zien dat dit bij jou het geval is. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je veel plezier en comfort met je nieuwe kleed! Met zachte groet, Het Tapeso-team
Snelle levering en mooi kleed! Ziet er mooier uit dan verwacht, heel sfeervol.
22 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als het mooie kleed. Het is geweldig dat het kleed zelfs mooier is dan je had verwacht en dat het een sfeervolle toevoeging is aan je ruimte. Bij Tapeso streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te bieden die aan je verwachtingen voldoen en zelfs overtreffen. Als je in de toekomst nog meer interieurartikelen nodig hebt, staan we graag voor je klaar om je te helpen de perfecte keuze te maken. Ik wens je veel plezier met je aankoop! Met zachte groet, Het Tapeso-team
30 apr 2023
Goede service en snel geleverd, alleen de kleur viel iets anders dan op de foto
29 apr 2023
Prima kwaliteit tapijten, prima bezorgservice, prima klanten en retourservice.
Goede keuze kunnen maken wat maat betreft 2mtr bij 2mtr. Mooi op tijd geleverd
Goede service alleen jammer dat je noet zelf datum van bezorgen kan afspreken.
Nette verzorging en levering. Kreeg achteraf nieuwe bescherming voor het kleed
27 jun 2023

Goede sevice en snelle levering

Goedemorgen sevice en snelle levering. Zeer tevreden over het paarse tapijt.
11 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je review, Wat fijn om te horen dat je de service waardeert en dat het vloerkleed snel mocht ontvangen. Wij wensen je heel veel plezier met de aankoop en misschien tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
11 jun 2023
Zeer mooi kleed gekocht bij ze.. Denk dat weinig te verbeteren valt.. Chapeau!
22 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van de mooie foto. Het vloerkleed maakt het zitje helemaal af! Wij wensen jou veel plezier toe met dit buitenkleed. Met zachte groetjes, Het Tapeso-team
18 apr 2023
De prijs was heel aantrekkelijk, snelle levering en tapijt ziet er prima uit.
27 okt 2023
Top!! Product zoals omschreven en een snelle levering ! Wat een fantastisch!!
EB
ellen b.
haaksbergen
24 okt 2023

Kleed als op website

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, kleed als op de website, heel blij mee
21 okt 2023
Goede aflevering!! En nog tamelijk snel ook. Prima informatie over levering
28 aug 2023
Heel blij met de keukenloper, glijd nier weg, staat heel mooi. Goede service
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de keukenloper en dat deze goed blijft liggen en er mooi uitziet. We streven ernaar om producten te bieden die aan je verwachtingen voldoen en een goede service te bieden. Mocht je in de toekomst opnieuw een vloerkleed bij ons bestellen, dan staan we weer voor je klaar. We wensen je veel plezier met het vloerkleed. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
24 apr 2023
Echt supermooi tapijt. Zag er op de foto precies zo uit zijn er erg blij mee
25 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat fijn dat de kleur van het vloerkleed precies aan de verwachtingen voldoet. Wij wensen jou veel plezier toe met het vloerkleed, en nog een fijne dag toegewenst :). Met zachte groetjes, Het Tapeso team
Snelle levering, helaas toch niet geschikt, maar ook weer snel terugbetaald.
JV
Judith V.
St Oedenrode
13 sep 2023
Dat ik tot 2x toe een nieuw kleed uit mocht zoeken nadat er iets mee mis was
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de mogelijkheid om tot twee keer toe een nieuw kleed uit te mogen kiezen, nadat er iets mis was gegaan met de eerdere leveringen. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en zullen ook altijd blijven kijken naar de beste oplossing wanneer er iets niet goed gaat. We zijn blij dat we je de kans hebben kunnen bieden om de juiste keuze te maken en dat je tevreden bent met het uiteindelijke resultaat. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen of vragen hebben, dan staan we voor je klaar. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
8 sep 2023
Fijn en mooi kleed , ook het bestellen ging makkelijk. En het was er snel .
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat leuk om te zien, dat het vloerkleed al een mooie plek in jouw woning heeft gekregen! We wensen jullie veel plezier toe met dit vloerkleed. Met zachte groet, het Tapeso team