tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl
Beoordelingen:

2.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.037 beoordelingen in totaal  

4,56
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

de meest kritische beoordeling

15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor tapeso.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 dagen geleden
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorg was heel erg slecht
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
tapijt is heel dun
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
2 apr 2024
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Willen geld niet terug geven na een klacht. Tapijt was ineens niet geschikt om met een bureaustoel op te rijden. Na een klacht hierover moest ik de draadjes en pluizen er maar gewoon afknippen. En maar net doen alsof er verder niks aan de hand was. Ook in de beschrijving bij het desbetreffende tapijt stond niks van dat je er niet met een bureaustoel op mocht rijden. En dit was al een zeer laagpolig tapijt.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 keer wordt mijn pakketje terug gestuurd naar mijn adres??? Ik zou graag grote maat willen maar door elke keer terug te sturen ga ik niet nog eens betelen wil mijn geld graag terug
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
22 mrt 2024
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat het niet lukt om de bestelling te retourneren. Als je hier vragen over hebt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
11 mrt 2024
Spijtig om te horen dat u niet uw bestelling heeft ontvangen, gelieve hier ons over te bellen of te emailen alstublieft zodat we hier actief mee bezig kunnen. Ik heb even uw email adres gebruikt om te zoeken in ons systeem en volgens onze gegevens staat het hier op afgeleverd op 17-02. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat graag zodat we alles naar behoren kunnen oplossen. Zachte groet, Team Tapeso
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een gewoon retour heeft zijn veel miscommunicatie opgeleverd dat ik NOOIT meer met deze firma wil werken. Bol heeft het geweldig voor mij opgelost.
Beoordeling melden
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
The carpet is being ysed since a couple of months yet it is felted, it leaves tuffs of wool everywhere and looks bad.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
19 feb 2024
Good afternoon, Thank you for the review left. How annoying that the rug is no longer beautiful after a few months. As I can see in our system, our customer service has been contacted. We would like to receive pictures of the rug so we can look with you for an appropriate solution to the problem. If there are more questions, please be sure to let our customer service team know. They will be happy to help you further! With gentle regards, het Tapeso team
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
0 sterren. 5 dgn voor niks gewacht. 5x telefonisch contact. Komen afspraken niet na
Beoordeling melden
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
vloerkleed na 2 dagen al kapot. Foto heb ik al verstuurd.
Beoordeling melden
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ze maken het onmogelijk om retour te sturen. Ze vragen en verzendbewijs maar dat krijg je niet per mail (oppickpunt zegt dat door normaal direct per mail binnen komt en dat hun label niet ok lijkt. Maar ze mailen dan dat je het gewoon kan laten scannen zonder verzendbewijs en dat jt je bij hen een track en trace op moet vragen. Zodra het pakket was ingenomen en ik thuis was kreeg ik een mail dat ik het niet moest opsturen want er waren "problemen met de vervoerder"!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 jan 2024
Goedemiddag, Ik merk dat een aantal automatische emails mekaar hebben gekruist, excuses voor de verwarring. Wij zijn als bedrijf constant bezig met het verbeteren van processen en andere transporteurs/pakketdiensten om tapijten te retourneren. Een probleem daarbij is dat er altijd een moment van switchen is en dat mij opvalt dat u net even tussen wal en schip staat. Het is zeker niet onze bedoeling om het retouren onmogelijk te maken en als het goed is hebben we u ook geadviseerd en begeleid in het hele proces. Mochten er nog lopende zaken onafgehandeld zijn dan laat het ons vooral weten. We zijn hier iedere werkdag van 0900u - 1700u. Warme, zachte groet Team Tapeso
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niks geleverd, valse informatie doorgekregen

Ik heb op 14 dec een bestelling geplaatst die binnen een paar dagen geleverd zou worden. Nadat ik een week later gebeld heb, is mij verzekerd dat mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd zou worden. Inmiddels 14 dagen later nog niks.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 jan 2024
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelde artikel is nog steeds niet bezorgd. Talloze telefoontjes en emails, het adres wordt telkens verkeerd doorgegeven, vreselijk!
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback, we hebben deze review ook doorgezet naar onze transporteur. Ik kan zien dat we meerdere keren de adreswijziging hebben doorgegeven aan onze vervoerder maar dat zij het constant maar niet aanpassen. Onze oprechte excuses hiervoor en we gaan dit ook zeker meenemen in onze beoordeling richting hun. Als u vragen of opmerkingen heeft dan zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Respond to the email your customers send.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 jan 2024
Goodday, We strive to respond to all our customers in a timely fashion - some cases require a bit more internal communication than others, which prevents us from doing so. Were sorry that we've let you down in that regard. Please let us know through our normal channels if we can be of further assistance, someone will be available to chat or talk to you on the telephone during office hours 0900h - 1700h. Soft regards
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na weken nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van tapeso.nl
9 jan 2024
Goedemiddag, Het beste kan u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 0900u - 1700u. We hebben tijdens kantooruren altijd een gedreven team van specialisten hier zitten die u kunnen assisteren bij al u problemen. Soms zijn er wel bepaalde processen of richtlijnen waar we aan moeten voldoen maar we streven er altijd naar om alles naar tevredenheid op te lossen. We horen gaarne van u!