tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.064 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

AS
airbrushstef S.
Schoten Antwerpen Belgiën
vermeld realistische lever tijden en niet 2 a 3 dagen, ik zit nog steeds op mijn tapijt te wachten na twee en half week, nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij kunnen zien dat u de bestelling op 15 maart heeft gedaan, daar bleek toen iets mee. Toen hebben wij op de 28ste nadat we dat geconstanteerd hebben het kleed opnieuw opgestuurd. Deze is momenteel onderweg en zal naar verwachting in week 14 bij u geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak, en hou ons zeker op de hoogte over het verder verloop. Warme groet, Team Tapeso
Ik zou GLS heroverwegen. Totaal niet klantvriendelijk en veel onduidelijkheid qua levering en amper bereikbaar daarna.
Antwoord van tapeso.nl
Onze transporteur is zelf nauwelijks bereikbaar voor klanten, zij zijn druk bezig met het uitrijden van tapijten maar soms dan loopt het spaak. U kunt zich ten aller tijde tot ons wenden en dan kunnen we dingen in goede banen leiden. Excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Zachte groet, Team Tapeso
Ik vindt dat er snel een lig kuil in het matras zit al na een nacht
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wij verkopen echter geen matrassen en alleen vloerkleden. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat jouw matras niet aan de verwachting voldoet. We hopen uiteraard wel dat je tevreden bent met het vloerkleed en wensen je dan ook heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Geannuleerde bestelling

Verkeerde kleur van tapijt besteld, dus klantendiens gecontacteerd. Bestelling werd door mij geannuleerd, telefonisch met de klantendienst en nogmaals bevestigd via chat. Wat blijkt, goederen werden toch geleverd. Dit is geen service !
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback. Er zijn een hele hoop automatische processen die beginnen te lopen zodra dat er een order wordt gedaan. Wij kunnen daar achteraf dan nog onze handen tussen proberen te steken maar soms is er overmacht in het spel. Bij een annulering en de goederen komen nog wel dan is het mogelijk als uiterste om het bij de deur te weigeren, we gaan ervanuit dat u dit heeft gedaan of dat wij u verder hebben geholpen met het retourneren. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval. Voor vragen en opmerkingen zijn we iedere werkdag hier van 0900u - 1700u. Warme groet, Team Tapeso
Duurde lang voor pakket binnen kwam, slechte pakketdienst heeft vele slechte reviews
17 mrt 2024
Slecht afgewerkt !!!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat het ontvangen vloerkleed niet goed was afgewerkt. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een ander kleed.

Ik had een kleed met strepen besteld maar kreeg een kleed met een totaal ander patroon. Er werd mij verteld dat het een begrijpelijke variatie is bij dit wollen kleed. Dat is onzin, het patroon is te afwijkend. Het kleed wordt hopelijk as donderdag opgehaald, men kon dit niet 100% procent garanderen en ik moet er de hele dag voor thuis blijven. Ik zou vervolgens mijn geld terugkrijgen. De servicebalie was vriendelijk, maar excuses werden niet gemaakt. Ruilen was mogelijk.
Wij hebben een vloerkleed besteld maar de aflevering hiervan was zeer slecht Het vloerkleed is prima dat is geen punt maar de transporteur was zeer dubieus Eerst kregen wij bericht dat het op vrijdag afgeleverd zou worden maar enkele dagen later werd dit zaterdag. Op donderdagavond kregen wij bericht dat het toch op vrijdag afgeleverd zou worden. Wij dus heel de vrijdag thuis gebleven maar vrijdagavond kregen wij bericht dat het op zaterdag geleverd zou worden Dus wij weer heel de zaterdag thuisgebleven en zaterdagavond kregen wij bericht dat men langs was geweest maar dat er niemand thuis was. Wij waren beslist thuis en hebben ook nog de camerabeelden van onze deurbel nagekeken maar niemand was langs geweest. Ook had de transporteur aangegeven dat bij afwezigheid bij de buren afgeleverd zou worden maar daar was ook niets. Ik kan begrijpen dat transport wel eens met vertraging te maken heeft maar dat was hier beslist niet van toepassing Dus wij 2 dagen voor niets thuisgebleven vanwege een waardeloos transportbedrijf
Antwoord van tapeso.nl
Jammer om te horen dat er zoveel onduidelijkheid was over de bezorging. Soms als het druk is bij de transporteur merken we dat ze een beetje beginnen te goochelen met statussen (of dat ze gewoonweg op verkeerde knop drukken). Niet netjes en betreurenswaardig. Ik heb uw feedback doorgezet naar mijn leidinggevende. Wij zijn iedere werkdag beschikbaar voor vragen en opmerkingen tussen 0900u - 1700u. Excuses voor het ongemak. Warme groet, Team Tapeso
24 feb 2024
kleed 340x240 cm kwam vierkant opgevouwen in kleine doos aan. ligt nu al 2 weken en de plooien zijn er nog niet uit. kleden bij andere leveranciers waren netjes opgerold geleverd.
Antwoord van tapeso.nl
Erg spijtige gang van zaken, soms dan zijn we afhankelijk van bepaalde depots die het niet op een andere manier leveren. Alle kleden moeten het vervoer op zijn minst overleven. We hebben verschillende oplossingen voor uw probleem maar gelieve ons daarover te contacteren tijdens kantooruren. Zachte groet, Team Tapeso
De zoom op het ronde kleed is te klein waardoor de randen opkrullen. Moet nog regelen dat het terug gezonden wordt.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de achtergelaten feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet goed afgewerkt lijkt te zijn. Zou je hiervan foto's kunnen sturen naar service@tapeso.nl? We kijken dan graag met je mee naar een passende oplossing. Met zachte groet, het Tapeso team

Valt tegen

Tapijt zou effen dan kleur zijn dit is het niet. Na 1 keer stofzuigen laten de draden al los.
4 feb 2024

Matig

Het kleed heeft veel losse raffia na twee weken
GV
Ger V.
ELST GLD
Voldeed niet aan de omschrijving
10 feb 2024
AM
Angelique M.
Doetinchem
Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
Antwoord van tapeso.nl
Erg bedankt voor de feedback, we gaan dit zeker even door communiceren naar onze transporteur en we gaan dit ook zeker in beschouwing nemen tijdens onze jaarlijkse beoordeling. Helaas is het verloop van personeel enorm in de transportbranche merken we en de stress die gepaard gaat met deze groeiende business doet uiteindelijk de afhandeling ook niet veel goeds. We nemen wel volle verantwoordelijkheid voor de gang van zaken. Nogmaals bedankt voor de feedback en een fijne dag verder. Zachte groet, Team Tapeso
6 jan 2024
Ik heb het nog steeds niet binnen
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Helaas kunnen we via de beoordelingen weinig voor u doen, wij zijn er tijdens werkdagen 0900u - 1700u ten aller tijde aanwezig om zaken naar behoren af te handelen. We stellen alsnog uw feedback zeer op prijs!
Hun vervoersdienst Packs is echt slecht. Houden zich niet aan de afspraak met bezorgen waardoor ik drie opeenvolgende dagen thuis heb zitten wachten. Iedere dag een nieuwe smoes waardoor ze het niet gehaald hebben om te bezorgen. Telefonisch niet bereikbaar en moet via Tapeso. Het contact met de medewerker van Tapeso hierover was niet prettig. Snauwt je als klant af en verbreekt de verbinding. Ik zal zijn naam hier niet noemen maar die moet nog veel leren. De zwarte ronde vloerkleden waren wel prima gelukkig. Ik zal hier door dit alles niet nog een keer bestellen! Jammer dat ze met Packs samenwerken. Achteraf heb ik ook pas de slechte reviews gezien over dit bedrijf. Voor mij in ieder geval een teleurstellende ervaring.
SD
S d.
Hellevoetsluis
29 apr 2023

bezorgdienst slecht

Helaas is de bezorgdienst slecht. Geven aan wanneer ze komen, maar komen niet! Kan een keer gebeuren, maar helaas is mij dit 3x overkomen. Aflevering bestelling, ophalen retour, aflevering nieuwe bestelling. Was er helemaal klaar mee en heb laatste bestelling, die 2 dagen te laat werd bezorgd, maar geweigerd. Jammer want communicatie met Tapeso, was vriendelijk en heb wel de indruk dat zij hun best doen. Advies, neem een goede en betrouwbare vervoerder.
17 mei 2023
Op de site staat dat je niet vooraf hoeft te betalen, daarna komt er een mail dat er niet verzonden wordt als je niet betaald. Strookt niet echt met elkaar...
17 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je verschillende informatie hebt ontvangen over de betalingswijze. We hebben 1 optie om achteraf te betalen, de betaling loopt dan via Klarna. De andere betalingsmogelijkheden zijn alleen voor het vooraf betalen van de bestelling. Mochten er nog verder vragen/opmerkingen zijn, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team