tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.030 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

IN
Irene N.
Amsterdam
De bezorging duurde lang, een dag of 4 a 5. Het bestelde buitenkleed was opgerold en de kruiken die dat veroorzaakt zijn er na een week nog niet uit. De kruiken zijn ook een ietsje verkleurd. Daarnaast is het kleed erg dun waardoor het weg glijdt als je erop stapt. Al met al geen goede aankoop, geen kwalitatief goed kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed met kreukels is geleverd en dat deze er niet uit willen. Mocht je vragen hebben over deze bestelling, neem dan gerust contact met ons op. De klantenservice is van ma t/m vr bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik zou stoppen met verzenden met gls, geen mailtje over hoelaat ze komen of welke dag. Tapeso weet dit ook niet. En vervolgens blijkt het in de tuin te liggen al de hele middag terwijl ik dacht dat het op een ander adres zou worden afgeleverd .
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed is verlopen. Wij zullen dit intern bespreken en proberen de levering in de toekomst te verbeteren. Mochten er nog vragen zijn over de bestelling, laat het ons dan gerust weten. Verder wensen we je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik bestelde 2 tapijten van hetzelfde ontwerp. Er werd een verstuurd en de ander geannuleerd zonder mij in te lichten. Heb gebeld, en het antwoord was "we hadden er maar een". Als mij dat eerder was verteld, had ik een ander ontwerp gekozen.
Antwoord van tapeso.nl
Erg spijtig om te horen. Het kleed dat u wel heeft gekregen mag altijd weer terug. Dat moet u eigenlijk ook zijn aangeboden tijdens het telefoongesprek. Omdat wij samenwerken met producenten komt het heel soms voor dat de oplage niet overeenkomt, soms dan denken wij of zij ook dat er nog bepaalde kleden zijn maar komen we er steeksproef gewijs achter dat het kleed eigenlijk niet geschikt is voor verkoop, op dit soort momenten proberen wij altijd klanten even te spreken en de opties door te nemen. Als u het kleed houdt dan wensen we u daar veel plezier van en als u het wilt omruilen voor een ander setje dan zijn we hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Zachte groet, Team Tapeso
Levering duurde langer dan verwacht, de bezorgdienst verwees terug naar Tapeso. Slecht te volgen met de track and trace. Via chat contact gehad zouden er achterheen gaan maar niets meer gehoord. Wel blij met het kleed.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen en dat er vanuit het chat contact geen antwoord meer is gekomen. Wij zullen dit intern bespreken, zodat wij in de toekomst een betere service kunnen bieden. We vinden het wel fijn om te horen dat je het vloerkleed hebt mogen ontvangen. Ook vinden we het leuk om te zien dat je de tijd hebt genomen om een foto mee te sturen. Het vloerkleed staat echt super mooi bij de meubels. We wensen je ondanks de levering veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Vandaag t kleed neergelegd. Wit met zwarte kruisen maar er klopt niks van. De kruisen sluiten niet aan, scheve strepen stukjes niet zwart. Al met al heel lelijk echt n slechte B keuze!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je feedback. Wat je aangeeft hoort bij het ontwerp en is dus geen productiefout. Mocht het vloerkleed niet naar wens zijn, dan kan je het uiteraard binnen 30 dagen kosteloos naar ons retourneren. Mochten er verder nog vragen zijn, dan kan je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst. Team Tapeso
AS
airbrushstef S.
Schoten Antwerpen Belgiën
vermeld realistische lever tijden en niet 2 a 3 dagen, ik zit nog steeds op mijn tapijt te wachten na twee en half week, nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van tapeso.nl
Onze excuses voor de gang van zaken. Wij kunnen zien dat u de bestelling op 15 maart heeft gedaan, daar bleek toen iets mee. Toen hebben wij op de 28ste nadat we dat geconstanteerd hebben het kleed opnieuw opgestuurd. Deze is momenteel onderweg en zal naar verwachting in week 14 bij u geleverd worden. Onze excuses voor het ongemak, en hou ons zeker op de hoogte over het verder verloop. Warme groet, Team Tapeso

Tapijt blijft niet liggen en Krult.

Het tapijt is zo licht dat het buiten nooit blijft liggen, krult alle kanten op. Ziet er dus niet uit. Hoe kun je dat verzwaren.
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het vloerkleed niet blijft liggen. Mocht je vragen hebben over de bestelling en het vlak krijgen van de kleden, dan kan hiervoor contact worden opgenomen met de klantenservice. De klantenservice is van ma t/m vr geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Ik zou GLS heroverwegen. Totaal niet klantvriendelijk en veel onduidelijkheid qua levering en amper bereikbaar daarna.
Antwoord van tapeso.nl
Onze transporteur is zelf nauwelijks bereikbaar voor klanten, zij zijn druk bezig met het uitrijden van tapijten maar soms dan loopt het spaak. U kunt zich ten aller tijde tot ons wenden en dan kunnen we dingen in goede banen leiden. Excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Zachte groet, Team Tapeso
Snelle levering is heel goed. Kwaliteit vloerkleed is netjes en goed, After sales kan beter en vriendelijker.
Duurde lang voor pakket binnen kwam, slechte pakketdienst heeft vele slechte reviews
Ik vindt dat er snel een lig kuil in het matras zit al na een nacht
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wij verkopen echter geen matrassen en alleen vloerkleden. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat jouw matras niet aan de verwachting voldoet. We hopen uiteraard wel dat je tevreden bent met het vloerkleed en wensen je dan ook heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Bezorg was heel erg slecht
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de levering. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben stuur dan gerust een bericht naar onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Heb pakket niet gekregen
Antwoord van tapeso.nl
Het beste kan u hier contact over opnemen met onze reguliere klantenservice, wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten bij de transporteur. Vaak als het druk is dan komt het wel eens voor dat bepaalde deadlines niet gehaald worden maar de klantenservice zal alle problemen voor u oplossen. Excuses voor het ongemak alvast, Warme groet, Team Tapeso
tapijt is heel dun
Antwoord van tapeso.nl
Alles wat niet bevalt mag altijd weer terug natuurlijk. Wij hanteren een 30 dagen retour termijn. U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om dit op poten te zetten. Als u nog op zoek gaat naar een alternatief dan ziet u op de pagina van het kleed zelf wat de poolhoogte is, dit in combinatie met gewicht geeft een beetje aan wat voor kleed u kunt verwachten. Wij zijn hier iedere werkdag tussen 0900u - 1700u voor vragen en advies :) Zachte groet, Team Tapeso
tevreden