twm-bv.com

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.657 beoordelingen in totaal

Snelle levering. Weer meer op voorraad hebben. Er is heel veel niet meer te verkrijgen bij jullie zoals stuurlinten, zadels en binnenbanden 25-622 voor racefiets van Continental met 42 mm Frans ventiel.

Veel artikelen die we vaak bestelden zijn uit het assortiment. Wat er nog wel leverbaar is, daarvan vaak 1 of 2 stuks. Bijvoorbeeld, Fiets buitenbanden, 1 stuks leverbaar, we verkopen fietsen met 3 wielen! We bestellen graag vanaf 10 of 20 stuks.

Beoordelingen voor twm-bv.com

Antwoord van twm-bv.com
Hi Ad, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Foris
Goed assortiment, snelle en correcte levering en natuurlijk prima prijs.
GV
Gert V.
Amsterdam
Bestellen gaat goed, wordt snel geleverd, echter de verpakking is onvoldoende. Doos kwam gebroken aan en diverse bestelde goederen ontbreken die waarschijnlijk uit de gescheurde doos zijn gevallen tijdens het transport.
Antwoord van twm-bv.com
Hi Gert, Bedankt voor je review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je een email gestuurd en intussen een oplossing aangeboden. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
GV
Gert V.
Amsterdam
Snelle levering, correcte afwikkeling
De snelle levering en de kwaliteit.
26 nov 2023

Prima service voor de misschien wel 5e keer.

Snelle levering, goede kwaliteit en prettig geprijst. Site waar makkelijk te filteren is op het juiste artikel / merk / type / etc.
3 dec 2023
Ok
3 dec 2023
Pakket na week nog niet geleverd
21 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor de review. Vervelend dat er problemen zijn geweest met de bestelling. Excuses hiervoor. Het onderzoek bij DHL is zojuist afgerond. De bestelling zou gisteren om 11:00 uur geleverd moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je verzoeken om contact op te nemen via: klantenservice@twm-bv.com. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
24 jul 2023
Wat VOND je goed....... de hoeveelheden van een artikel dat op voorraad was. Nu is het te bestellen aantal soms 1 vervelend als je 20 stuks nodig hebt.
15 apr 2023
Snelle levering en dat de verzendkosten niet meer zo hoog zijn. Meer assortment. Er is weinig verkrijgbaar op het ogenblik.
1 sep 2023
Artikelen zijn redelijk geprijsd, bezorgen gaat prima. Helaas word het assortiment steeds kleiner, en de voorraden ook.
3 aug 2023
Prima communicatie, veelal geleverd wat besteld is. Bij eventuele navraag snel opgelost.
1 okt 2023
Vlotte levering maar de grootverpakking laat te wensen over.
PH
p h.
vroomshoop
18 jun 2023
Gewoon goed. Snelle levering goede service.
19 apr 2023

Uit gewoonte blijf ik bij TWM bestellen, echter aanbod is drastisch gekrompen. Helaas

Uit gewoonte blijf ik bij TWM bestellen