bamled.nl- Logo - Beoordelingen

bamled.nl

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mrt 2022
bamled.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
na dat ik besteld had heb ik een aantal reviews gelezen. Ik snap de slechte reviews over de communicatie niet! Ik werd super goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al in huis. Ik had 5x de draadloze wandlamp besteld en 1 keer met draad. Achteraf had ik de lamp met draad niet meer nodig. Deze retour gestuurd en na 3 dagen had ik het geld weer op de rekening. Super goede service 100 punten!

Ruim een week geleden een lamp besteld. Er staat op de website dat ze binnen 2 a 3 werkdagen verzenden. Mails gestuurd, eenmalig antwoord gekregen met de vraag wat het ordernummer was, daarna geen reactie meer vernomen!

Beoordelingen voor bamled.nl

Niet doen!

Waardeloos. Na 2 weken staat onze bestelling nog steeds als "in behandeling". Geen enkele communicatie vanuit bamled omtrent afgeronde en betaalde bestelling en evt indicatie van levering. Zelfs via whatsapp geen reactie van klantenservice. Zeer slecht. Adviseer om even verder te kijken op een andere site of winkel.
7 jan 2024
De verkeerde lamp is geleverd. Al drie mails gestuurd om te kunnen terugzenden, gevraagd voor een retourbon. Maar geen reactie.
23 dec 2023
lamp gekocht op 10 november en betaald maar nog niets ontvangen. ook geen enkele reactie. nog met een vr gr jan jaap van der veen ouwsterhaule 06-51631526
Pakket nooit aangekomen en geld niet terug gekregen
3 dec 2023
Heeft u al een mailtje gestuurd naar info@bamled.nl ? Dan kunnen we u verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Bamled

Lamp niet binnen en geen reactie!

5 okt 2023
Ik heb 2 lampen besteld. En betaald. Maar ik heb er maar 1 geleverd gekregen. En ik krijg totaal geen respons op mijn mails. Waardeloos bedrijf!
4 sep 2023

Slechte communicatie

Prijs/kwaliteit van de lamp was totaal niet in verhouding. De plukken hingen al los aan de lamp toen ik hem uit de doos haalde. Vervolgens een retourformulier opgevraagd, waar ik bijna anderhalve week op heb moeten wachten. Dan ook nog €9 moeten betalen aan retourkosten en vervolgens geen ontvangstbevestiging o.i.d. ontvangen. Na elf dagen nog geen geld terug gekregen of een bevestiging dat de terugbetaling is ingepland. Erg slechte manier van communiceren. Ik zal hier niet snel nog iets bestellen.
9 jun 2023

Te laat geleverd en geen geld terug voor niet geleverd le lamp

Bestelling kwam niet en wordt pas naar een herinnerings mail van mij gestuurd, deel van de bestelling was niet leverbaar, prima, maar ik heb het geld nog steeds niet terug. Dus weer een herinnering gestuurd
16 nov 2023
Ik heb een lamp besteld op 21-10. Het is vandaag 16-11 en heb nog steeds me lamp niet gekegen . Je krijgt alleen contact via WhatsApp. Bamled gaf aan op 4 november dat de bestelling vertraagt is en dat het volgende week er zal zijn . Tot heden niks ontvangen of gehoort . Vandaag 16-11 weer een whatapp gestuurd . Ik wil gewoon graag weten waar me lamp blijft .
Antwoord van bamled.nl
Bedankt voor uw feedback Helaas hebben de lampen meer vertraging dan we verwacht hadden. Onze oprechte excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Bamled
23 apr 2023
Bamled is niet te bereiken. Geen telefoonnummer en geen email verkeer mogelijk. Levering kwam 2 maanden later zonder dat ze laten weten dat hun voorraad op is. Super slechte service. Het kan me njet schelen dat het later aan komt, maar laat je klanten tenminste weten dat de levering vertraging heeft. 1 groot scam bedrijf.
24 apr 2023
Hallo Peter, We hebben op elke mail gereageerd, zou u in de spam willen kijken dat deze daar misschien in terecht is gekomen. Met vriendelijke groet, Bamled
21 nov 2023
12 november een bestelling geplaatst en betaald. Ma 6 dagen Contact via WhatsApp...ze zouden er achteraan gaan en ik zou die zelfde dag wat horen. Geen reactie Dag later weer bericht gestuurd. Helaas geen reactie Het is nu 21 november er nog steeds niks ontvangen. Baal uiteraard als een stekker😔
25 nov 2023
Onze excuses dat deze lamp vertraging heeft opgelopen. Het komt natuurlijk zeker goed.
JB
Joyce B.
Noordwijk
10 aug 2023

Geen of weinig informatie

Ik heb maandag een bestelling gedaan en daarvan een bevestigingsmail gehad. Verder geen nog geen informatie over de verzending zelf tot op heden!
10 aug 2023
Zoals op de website in aangegeven is de levertijd 1-4 werkdagen. Zodra de bestelling is verstuurd komt ook de mail met de track and tracé code. Als we u verder nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag en dan kunt u een mailtje sturen naar info@bamled.nl
8 mei 2023

Zeer slechte klantenservice

Pakket is spoorloos en er is met geen mogelijkheid contact met dit bedrijf te krijgen. Ben al sinds 12 maart jl. bezig in contact te komen!
15 nov 2023
didnt get any update on order and still no idea when it will come
15 nov 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses dat de lampen nog niet bezorgd zijn. De lampen zijn onderweg maar hebben een kleine vertraging. Met vriendelijke groet, Team Bamled
20 aug 2023
Tot op heden geen lampen ontvangen en geen reactie op mijn mail.
21 aug 2023
Hi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat de bezorgtijd iets langer duurt dan normaal. uw bestelling is vandaag verstuurd, deze zal u spoedig ontvangen. Voor nu een prettige dag toegewenst!