bamled.nl- Logo - Beoordelingen

bamled.nl

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mrt 2022
bamled.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
na dat ik besteld had heb ik een aantal reviews gelezen. Ik snap de slechte reviews over de communicatie niet! Ik werd super goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al in huis. Ik had 5x de draadloze wandlamp besteld en 1 keer met draad. Achteraf had ik de lamp met draad niet meer nodig. Deze retour gestuurd en na 3 dagen had ik het geld weer op de rekening. Super goede service 100 punten!

Ruim een week geleden een lamp besteld. Er staat op de website dat ze binnen 2 a 3 werkdagen verzenden. Mails gestuurd, eenmalig antwoord gekregen met de vraag wat het ordernummer was, daarna geen reactie meer vernomen!

Beoordelingen voor bamled.nl

4 okt 2023

Mooi materiaal - geen warm licht

Mooi materiaal. Super makkelijk te monteren. Let op. Licht is zeker geen warm licht, maar wit licht - heb de lampjes een kunststof goudkleurig hoesje moeten geven en schijnen nu warm licht. Ringetjes voor montage zitten er niet bij - wat overigens niet zo erg is. Magnetisch plaatje en bewegingsdetectie werken prima.