bamled.nl- Logo - Beoordelingen

bamled.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden240 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mrt 2022
bamled.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 sep 2023
na dat ik besteld had heb ik een aantal reviews gelezen. Ik snap de slechte reviews over de communicatie niet! Ik werd super goed geholpen en de bestelling was de volgende dag al in huis. Ik had 5x de draadloze wandlamp besteld en 1 keer met draad. Achteraf had ik de lamp met draad niet meer nodig. Deze retour gestuurd en na 3 dagen had ik het geld weer op de rekening. Super goede service 100 punten!

Ruim een week geleden een lamp besteld. Er staat op de website dat ze binnen 2 a 3 werkdagen verzenden. Mails gestuurd, eenmalig antwoord gekregen met de vraag wat het ordernummer was, daarna geen reactie meer vernomen!

Beoordelingen voor bamled.nl

wandlampen voor maar 15 euro per stuk. super degelijke kwaliteit en dat voor maar 15 euro
Zeer mooie lampen mogen ontvangen!
zeer tevreden met mijn wolklamp
uitmuntende service bedankt
Prachtige lamp ontvangen
6 aug 2023
Mooie verlichting, snelle levering. Super service. Helaas ging 1 lampje na 2 weken stuk. Na contakt is binnen 24 uur het probleem naar tevredenheid opgelost. ( kreeg gratis een nieuwe) Top service
15 nov 2023
Het was een aangename eerste ervaring: perfecte afhandeling en zeer goeie en vlotte communicatie, ook snelle reactie op de vragen. Heel aangenaam - goed gedaan, bedankt !
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Team Bamled
13 sep 2023
Goed bedrijf ik had een paar vragen voor dat ik ging bestellen. Deze vragen werden snel beantwoord. en de volgende dag had ik de bestelling al in huis
1 aug 2023
Klantenservice is prima. ik had een vraagje over het product en ik ben meteen netjes geholpen. volgende dag het product al in huis. Zeer tevreden
19 apr 2023
6 wandlampen besteld. Volgende dag al in huis! 5 minuutjes en we hadden ze allemaal hangen, erg tevreden met de service en de kwaliteit bedankt
19 nov 2023
Voor onze fietsenwinkel hebben we de railverlichting besteld. Super handig nu kunnen we de helmen in de spotlight zetten. zeer degelijk product en snel geleverd.
Bedankt voor uw feedback Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Bamled
24 jun 2023
erg tevreden klantenservice dacht goed mee, bestelling na 1 dag al geleverd en de kwaliteit van de producten is ook zeer goed. Ik bestel hier zeker vaker!
14 nov 2023
Heel mooie buitenlampen gekocht, welke reeds gemonteerd zijn bij de voordeur. Goede service, mooi en goed ingepakt. En bij dat alles een mooie prijs.
Bedankt voor uw feedback Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Bamled
14 nov 2023
Dit was mijn eerste bestelling bij bamled.nl makkelijk te bestellen -snelle levering -goed verpakt-van begin af alles goed te volgen via mail
Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Team Bamled
26 apr 2023
erg te spreken over de kwaliteit/prijsverhouding. Niet duur en hoge kwaliteit. De montage was ook niet moeilijk. ik bestel hier zeker vaker
29 jun 2023
Ik had een vraag over de combinatie van de spots en de GU10 lichtbronnen, netjes geholpen via whatsapp! Snel geleverd en goede kwaliteit.
26 apr 2023
Ik schrijf niet vaak een review maar voor bamled wil ik er wel 1 schrijven. WAT EEN TOP SERVICE ! en de producten zijn van hoge kwaliteit
8 sep 2023
dik tevreden met onze bestelling, De railsverlichting werkt super goed. deze gaan we in de toekomst zeker uitbreiden!