internet-homeandgarden.comReviews

5531MB Bladel
Sanne Michiels

Beoordelingen voor internet-homeandgarden.com

485 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Leveren altijd een prachtig en degelijk product. Alle tuinhoezen van Raffles Covers hier besteld voor alles in onze tuin en dit geeft een prachtig beeld van eenheid. Blijven mooi waterdicht en vergaan niet in de zon zoals veel dunnere en goedkopere producten die er te verkrijgen zijn. Zijn allen voorzien van elastisch trekkoord om aan te spannen en hebben een extra klip systeem aan de onderkant om de hoes vast te zetten aan het product zodat deze zelfs bij extreme wind niet eraf waait.

Op de website kreeg ik de melding: 'Je bestelling is voltooid.' Daarna kreeg ik per email de melding : 'We zien dat je hebt getracht om een bestelling te plaatsen. Deze bestelling is tot op heden nog niet bij ons doorgekomen. Om privacy redenen hebben wij geen zicht op de reden hiervan. Je zou het op een later tijdstip nogmaals kunnen proberen. Hierbij valt wellicht een andere betalingsoptie aan te raden.' Dit is typisch iets wat gebeurt op fake websites. Ik heb meteen mijn creditkaart laten blokkeren, aangezien dit de eerste bestelling was. Tevens kon ik een geplaatste bestelling *niet* annuleren via de website. Dat kan bij Amazon en Bol wel. Ook een belangrijke redenen om niet meer bij jullie te bestellen.

Beoordelingen voor internet-homeandgarden.com

van a. k.
In 1ste instantie het verkeerde artikel ontvangen, maar na veelvuldig chat en mailverkeer...uiteindelijk op het laatste moment het juiste. het zou een stuk prettiger zijn om dit alles telefonisch te kunnen regelen ipv via de mail.
snelle levering-scherpe prijzen Beschrijving van producten zou iets beter kunnen!
Goede prijs en zeer snelle levering
Prijs, snelheid, producten prima
Ik ben er blij mee Dankjewel
van Jan H.
2 Boxen/ Kisten von 5 Waren kaputt. Ist mir nur zu aufwendig die zu reklamieren. Ich werde da nicht mehr bestellen.
Antwoord van internet-homeandgarden.com
Hallo Pedro, Wie ärgerlich, dass es kaputt geliefert wurde. Wir haben keine Lagerbestände mehr, um sie an Sie zurückzuschicken und wir erstatten Ihnen 2 x die kaputte Box. Das Geld wird bald auf Ihrem Konto sein. Sie können das defekte Exemplar behalten. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag.
TOP de spullen zijn erg netjes en stevig ingepakt. Op tijd bezorgd. Een 10.
Goede producten voor een goede prijs!
Het is voor mij onnodig om iets te verbeteren; het is prima door u verzorgd. Wel heb ik een probleem met de handdouche die u mij toestuurde. Deze is voor mij niet te gebruiken omdat de aansluitkoppelingen niet passen. Binnenkort zal ik het product terugsturen. Dank u wel voor de aandacht.
Snelle levering, goedkope producten, Gootsteenbakje niet in de winkel verkrijgbaar. Was een lekker groot bakje
Alles volgens boekje verlopen. Lag keurig klaar toen ik thuiskwam
Sehr schnelle Lieferung. Wäre war super verpackt.
Fijne site en goede prijs kwaliteit verhouding
Eenvoudige bestelling en probleemloze levering.
snelle levering en product zoals verwacht