luchtbevochtigerexpert.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor luchtbevochtigerexpert.nl

3.82/5.00

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 sterren

Wat andere klanten zeggen over luchtbevochtigerexpert.nl

Beoordeling
Prima!
n.v.t.
Zeer snelle levering, duidelijke website
Luchtbevochtiger besteld met levertijd van 2 dagen. Na 2 dagen niets...bericht van vertraging dat deze 4 dagen later komt. Uiteindelijk nu weer bericht dat artikel vertraagt is en heb uiteindelijk gebeld. Kunnen niet garanderen wanneer deze nu komt ?? Werkelijk, dan had dit op de site moeten staan en geen levertijd erbij !! Heb nu de order gecanceld. Heel jammer.
 Antwoord van luchtbevochtigerexpert.nl
De bestelling is in dit geval inderdaad niet goed verlopen. De aanlevering van voorraad kwam tot onze spijt een stuk later dan op voorhand ingeschat. Excuses voor het ongemak! Je bestelling is inmiddels deel geannuleerd. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag!!
De lucht bevochtiger gaat veel te snel op heel vervelend Daarom heb ik een. Nieuwe gekocht Werkt niet
product had al een lange levertijd maar toen bleek toch ineens helemaal niet meer leverbaar te zijn. Geen nieuwe te verwachte levertermijn werd gegeven.
 Antwoord van luchtbevochtigerexpert.nl
Tot onze spijt duurde de aanlevering van voorraad langer dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Zoals verzocht is je bestelling geannuleerd en terugbetaald. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!
Te laat ontvangen
Snel geleverd. Product werkt goed
Supersnel. Zondag bestelt, maandagmorgen geleverd.
Prima product, snel geleverd.