Headict.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2022
Headict.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Voor de derde keer petjes besteld. Ze hebben een zeer groot assortiment. Bij de meeste petten kun he deze ook nog customizen waar ik graag gebruik van maak. De verzend tijd duurt dan wel wat langer maar dat lijkt mij logisch. Goede kwaliteit producten en zeer netjes verpakt en verzonden. In het algemeen zeer tevreden.

14 okt 2023
Heb 6 euro betaald voor 48 uurs bezorging. Heeft 5 dagen geduurd voor dat het er was. Dus 6 euro weggegooit

Beoordelingen voor Headict.nl

Fijne webwinkel

App is ten op zichte van anderen niet klantvriendelijk mede omdat ik niet Franstalige ben. Het vertalen dien je elke keer opnieuw in te stelken

doen wat je zegt

n9oweG

Prima basque

De bestelde Basque werd direct geleverd, netjes verpakt. De begeleidende e-mails waren glashelder. Kon niet beter.
Product werd snel geleverd in prima staat.
24 mrt 2024

Traag!

Twee weken geleden besteld, nog niets onvangen
Antwoord van Headict.nl
Dear, Your parcel is available at the selected pickup point. Feel free to contact us at info@headict.com to obtain your tracking link for your order and the address of the pickup point. We remain available for any information and wish you a pleasant day. Kind regards, Headict Team

Service

Ondanks dat betaling niet door was doorgekomen (blijven hangen in het systeem) is mede dankzij Said zijn begeleiding alles goed gekomen! Ik ben nu in het bezit gekomen van een geweldige Stetson pet! Dank!
goede levering - prima met dank
Berichtjes waar pakketje is
6 jan 2024