zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden812 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

16 jul 2023