zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

245 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden782 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 apr 2023
Ik had telefonisch contact opgenomen met Zwart/Groen om na te gaan of het product ook bescherming biedt tegen kauwen (kraaien) die ieder jaar op precies dezelfde plek een nest maken in mijn dakgoot. Dat blijkt het geval te zijn alhoewel de kunststof rol die in de goot wordt gelegd voornamelijk bestemd is om te voorkomen dat er bladeren in de goot komen. Het product daarom besteld en zal komende week worden geïnstalleerd.

8 jun 2023
Zelfde product van Ecolat elders tientallen euro's goedkoper en ook nog gratis aan huis geleverd. Zit ik ook nog met een pallet opgescheept, kost ook nog geld voor de afvoer daarvan. En tenslotte helemaal geen bezorgingsaankondiging van Packs maar door een heel ander transportbedrijf afgeleverd die helemaal niet met Track en Trace werkt.
EB
Eddy B.
Genemuiden

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

25 aug 2023
Mooie tegels en netjes gebracht. Helaas niet op de afgesproken dag. Ik weet niet of het aan zwart/groen ligt of aan het vervoersbedrijf
24 jul 2023
Supersnel en netjes geleverd! Zeker als je tijdens je klus er achter komt dat je er 1 tekort komt !! Thx voor het snelle schakelen
Antwoord van zwartgroen.nl
25 jul 2023
Dat is zeker een creatieve manier van onze cortenstalen borderranden te gebruiken! Leuk resultaat en fijn dat je tevreden bent!
10 okt 2023

Voor herhaling vatbaar

Eerste keer dat ik via deze website bestelde, blijft altijd een beetje afwachten maar het is zeker voor herhaling vatbaar!
20 mei 2023
Producten zijn top alleen de bezorging door het transport bedrijf kwam een dag later dan afgesproken pas om 21.30 uur !
SN
Sascha N.
ZWANENBURG
12 apr 2023
Hun vervoerder heeft zwaar te wensen overgelaten maar zwart groen heeft er alles aan gedaan om dit goed te krijgen.
22 sep 2023

Prettig bedrijf, fijn contact.

Mijn vraag vooraf mijn bestelling werd netjes beantwoord, bestelling daarna werd snel verzonden. Prettig bedrijf.
24 jun 2023
Ruim assortiment aan worteldoeken, op maat te krijgen , goede kwaliteit en een hele snelle levering
Uitstekende service, prachtig materiaal, vlotte levering.
2 jun 2023
Goed en sterk net! Ik was wat huiverig voor de reviews over het transport maar ook dat ging goed!
20 sep 2023
De chauffeur legde de zakken voor mij in de gang. Hij nam de pallet v d vorige bestelling mee.
11 jul 2023
Werd goed geholpen aan de telefoon om zeker te weten welke sterkte worteldoek ik nodig heb !!!!
Niets aan toe te voegen. Bestelling op tijd ontvangen en product doet ook aan verwachtingen.
8 aug 2023
Een goed bedrijf ..Hebben er aantal keren wat gekocht .. waren er altijd te vreden mee
6 okt 2023
goed de aangeboden artikelen. goed de vlotte service. kan ietsje beter de prijs .
WG
Wout G.
Voorthuizen
4 sep 2023

Grandioze medewerker

N Medewerker van de klantenservice heeft mij grandioos geholpen.Op en Top sevice.
27 jun 2023

Prima keuze

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, goede communicatie, vlotte levering
Snelle aflevering ! Kwaliteit van het product Behulpzaam iemand aan de telefoon
25 okt 2023
Duidelijke website en vriendelijk en kundig personeel. Ben zeer goed geholpen.
29 jun 2023
Goede snelle service. Ook maatwerk snel geleverd. Prima prijs. Zeer tevreden.
10 nov 2023
Track en trace sturen zodat je weet wanneer je je bestelling kunt verwachten