zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden784 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 apr 2023
Ik had telefonisch contact opgenomen met Zwart/Groen om na te gaan of het product ook bescherming biedt tegen kauwen (kraaien) die ieder jaar op precies dezelfde plek een nest maken in mijn dakgoot. Dat blijkt het geval te zijn alhoewel de kunststof rol die in de goot wordt gelegd voornamelijk bestemd is om te voorkomen dat er bladeren in de goot komen. Het product daarom besteld en zal komende week worden geïnstalleerd.

8 jun 2023
Zelfde product van Ecolat elders tientallen euro's goedkoper en ook nog gratis aan huis geleverd. Zit ik ook nog met een pallet opgescheept, kost ook nog geld voor de afvoer daarvan. En tenslotte helemaal geen bezorgingsaankondiging van Packs maar door een heel ander transportbedrijf afgeleverd die helemaal niet met Track en Trace werkt.
EB
Eddy B.
Genemuiden

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

PI
Paul I.
Nieuw-Vennep
1 dag geleden
Uitstekend geholpen met levering, advies, vriendelijk en materiaal.
Snelle leveringen en goede service. Als er iets is wordt het gelijk opgelost.
Het leek even of er iets niet meegezonden was. Ze boden direct aan het alsnog op te sturen. Gelukkig was het niet nodig en vond ik het in eind van opgerolde worteldoek.
EH
Emmy H.
Wijk bij Duurstede
Snel en netjes afgeleverd.
mooie producten, prima prijs en snelle bezorging.

Levering

door eigen fout niets ontvangen

Ik had iets verkeerd aangevinkt en dus door eigen fout de bestelling niet ontvangen. Het is zeer snel en accuraat hersteld!
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw aanpassing en fouten zijn menselijk (wij maken ze ook), een fijn en zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet Team Zwartgroen
GC
Gerardus C.
Oldenzaal
Mooi materiaal vlot geleverd.

Betrouwbaar, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Eenvoudig bestelproces, snelle levering, goed product. Prijs/kwaliteit is top! Eerder al kattengaas en beugels besteld, nu ook de cortenstaal borderranden hier gekocht.
Afspraken worden nagekomen! Prettig, duidelijk, snel en vakkundig!
FB
Frans B.
Spijkenisse
Het versturen is nog een probleem
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen Frans, wat is precies het probleem met versturen? Ik heb uw zending bekeken en zie dat deze netjes binnen 2 werkdagen bezorgd is. Wij horen graag wat er mis is met het versturen. Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen

Fijne zaak

Snel, goede communicatie, goede spullen!

Top artikel

Cortenstaal borderrand besteld,geweldig mooi.Heb nog een keer besteld voor een ander gedeelte in de tuin.Echt een aanrader voor die prijs
EH
Emmy H.
Wijk bij Duurstede
10 mrt 2024
Zeer snelle bezorging.
10 mrt 2024
De aanbieding van sample is zeer klantvriendelijk
Zware kwaliteit doek. Snel geleverd.
RD
Rick D.
Alkmaar
Snelle afhandeling en waar voor je geld
3 mrt 2024
Netjes geleverd prima verpakt. Product was al n orde.