zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden784 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 apr 2023
Ik had telefonisch contact opgenomen met Zwart/Groen om na te gaan of het product ook bescherming biedt tegen kauwen (kraaien) die ieder jaar op precies dezelfde plek een nest maken in mijn dakgoot. Dat blijkt het geval te zijn alhoewel de kunststof rol die in de goot wordt gelegd voornamelijk bestemd is om te voorkomen dat er bladeren in de goot komen. Het product daarom besteld en zal komende week worden geïnstalleerd.

8 jun 2023
Zelfde product van Ecolat elders tientallen euro's goedkoper en ook nog gratis aan huis geleverd. Zit ik ook nog met een pallet opgescheept, kost ook nog geld voor de afvoer daarvan. En tenslotte helemaal geen bezorgingsaankondiging van Packs maar door een heel ander transportbedrijf afgeleverd die helemaal niet met Track en Trace werkt.
EB
Eddy B.
Genemuiden

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

FB
Frans B.
Spijkenisse
Het versturen is nog een probleem
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen Frans, wat is precies het probleem met versturen? Ik heb uw zending bekeken en zie dat deze netjes binnen 2 werkdagen bezorgd is. Wij horen graag wat er mis is met het versturen. Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen

Mail is beantwoord.

Alles is nu perfect geregeld
1 mei 2023
Het net wat ik besteld heb en de levering was prima en snel daar krijgen ze 5 sterren voor, maar je kon bij de bestelling nog een notitie doen, heb ik gedaan ik had nog een vraag over het net, en daar is jammer genoeg niet op gereageerd.
Antwoord van zwartgroen.nl
3 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat er niet gereageerd is op uw notitie. Waarschijnlijk is die door de drukte over het hoofd gezien. Hierbij de reactie op uw vraag; beide benamingen zijn voor hetzelfde net. het net kan voor verschillende doeleinde gebruikt worden. Met vriendelijke groet, het Zwartgroen team!