zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden812 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

Afleveren product niet netjes.

De order bevestigingen vond ik verwarrend en tekst was uit 2022 niet up to date maar het pakje was er wel snel.
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen, bedankt voor uw review. De JBL actie is nog steeds geldig en het jaartal is aangepast, ook wij maken fouten. Bedankt voor het opmerken en wij wensen u veel plezier met uw product! Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen
FB
Frans B.
Spijkenisse
Het versturen is nog een probleem
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen Frans, wat is precies het probleem met versturen? Ik heb uw zending bekeken en zie dat deze netjes binnen 2 werkdagen bezorgd is. Wij horen graag wat er mis is met het versturen. Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen

Mail is beantwoord.

Alles is nu perfect geregeld
EB
Eddy B.
Genemuiden
8 jun 2023
Zelfde product van Ecolat elders tientallen euro's goedkoper en ook nog gratis aan huis geleverd. Zit ik ook nog met een pallet opgescheept, kost ook nog geld voor de afvoer daarvan. En tenslotte helemaal geen bezorgingsaankondiging van Packs maar door een heel ander transportbedrijf afgeleverd die helemaal niet met Track en Trace werkt.
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemorgen, jammer dat u het bezorgen niet goed heeft ervaren. Deze rol weegt +/- 40 kilo en mag niet als pakket verstuurd worden, deze wordt dus op een pallet geleverd (zoals op de site aangegeven staat). Deze pallet kunt u gratis bij de stort brengen, zijn geen kosten aan verbonden. Online zijn er zeker andere aanbieders, die andere kwaliteiten aanbieden voor lagere prijzen. Wij willen enkel goede kwaliteit voor een scherpe prijs aanbieden! Onze prijzen zijn laag en wij zijn open over de verzendkosten.
6 jun 2023
Duidelijker aangeven wanneer iets bezorgd gaat worden , geen datum noemen die vervolgens niet gehaald word , ik heb opgebeld , overigens een aardige man aan de telefoon gehad , maar in eerste instantie was mijn bestelling niet terug te vinden , erg onduidelijk allemaal .
Antwoord van zwartgroen.nl
Helaas kunnen wij niet het werk van derde doen. De koeriersdienst Packs stuurt een mail met een track en trace. Door het enorme tekort en de hoge druk in de pakketwereld, worden er meer fouten dan normaal gemaakt. Zoals u kunt lezen in andere reviews, kunt u altijd contact met ons opnemen en helpen wij u uw pakket goed terecht te brengen en anders sturen we zelfs een nieuw pakket uw kant op en wachten wij zelf op het oude pakket. Wij zouden het waarderen als u de beoordeling op ons maakt en niet over Packs.
1 mei 2023
Het net wat ik besteld heb en de levering was prima en snel daar krijgen ze 5 sterren voor, maar je kon bij de bestelling nog een notitie doen, heb ik gedaan ik had nog een vraag over het net, en daar is jammer genoeg niet op gereageerd.
3 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat er niet gereageerd is op uw notitie. Waarschijnlijk is die door de drukte over het hoofd gezien. Hierbij de reactie op uw vraag; beide benamingen zijn voor hetzelfde net. het net kan voor verschillende doeleinde gebruikt worden. Met vriendelijke groet, het Zwartgroen team!