zwartgroen.nl- Logo - Beoordelingen

zwartgroen.nl

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden812 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
zwartgroen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
De samples van de gootdrains pasten eigenlijk niet goed. Te smal....ook de grootste. Ik heb toen een andere plaatsingsmetode geprobeerd. Eén lange zijde werd omhoog geknikt zodanig dat de drain onder de laatste dakpan geschoven kon worden tot aan de eerste horizontale panlat. Bij mij 8-10cm. Bij de samplesbleek dat ik de uitvoering van 45cm moest hebben. Vervolgens kon ik de rest van de drain in mijn goot plaatsen met de andere lange kant tegen de zinken opstaande buitenrand. De drain zit er nu mooi in en komt slechts weinig boven de goot uit. Heb per drainlengte 2-3 tyraps aan de buitenrand bevestigd. Hier kun je bij plaatsing de bolle gemakkelijker in de goeie stand trekken.

De gootdrainen die ik besteld had, zijn bij afwezigheid maar gewoon vlakbij de voordeur neergelegd. Iedereen had het kunnen oppakken en mee kunnen nemen. Iets meer communicatie over wanneer het pakket bezorgd zou worden, had kunnen helpen. Reactie 11-04-2024: Ik heb geen track en trace van Luna gehad, dus ook geen toestemming hiervoor gegeven. De producten bevallen prima.

Beoordelingen voor zwartgroen.nl

Producten (kattengaas/beugels) zijn van goede kwaliteit. Bestelling werd op tijd geleverd zoals beschreven op de website. Goede 1e ervaring met deze winkel. Als ik toch een minpuntje moet noemen, dan zijn het de hoge(re) verzendkosten van € 9,95 ongeacht de hoogte van de bestelling. In vergelijking met andere webwinkels zijn de verzendkosten vaak vanaf een bepaald bedrag gratis. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn.
FD
filip D.
Veldegem
Wordt beoordeeld
Gehackt via online betaling! 😡
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemiddag Filip, wat een vervelende situatie. Wij hebben contact opgenomen met Multisafepay, die betalingen regelen. Zij geven aan dat er geen hack heeft plaatsgevonden. Weet u zeker dat de beoordeling bij de goede site staat? Met vriendelijke groet Team Zwartgroen
Het leek even of er iets niet meegezonden was. Ze boden direct aan het alsnog op te sturen. Gelukkig was het niet nodig en vond ik het in eind van opgerolde worteldoek.
Antwoord van zwartgroen.nl
Gelukkig dat de grondpennen gevonden zijn! Wij stoppen deze altijd in het doek, zodat het er niet tijdens transport uit valt. Het is even zoeken af en toe, maar gelukkig zijn ze terecht :) Met vriendelijke groet, Team Zwartgroen!

door eigen fout niets ontvangen

Ik had iets verkeerd aangevinkt en dus door eigen fout de bestelling niet ontvangen. Het is zeer snel en accuraat hersteld!
Antwoord van zwartgroen.nl
Goedemiddag, bedankt voor uw aanpassing en fouten zijn menselijk (wij maken ze ook), een fijn en zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet Team Zwartgroen
EH
Emmy H.
Wijk bij Duurstede
Snel en netjes afgeleverd.
HW
Hans W.
Reeuwijk
Keurig op tijd geleverd
24 mrt 2024

Levering

Snelle leveringen en goede service. Als er iets is wordt het gelijk opgelost.
PI
Paul I.
Nieuw-Vennep
Uitstekend geholpen met levering, advies, vriendelijk en materiaal.
mooie producten, prima prijs en snelle bezorging.
30 mrt 2024

Helemaal tevreden!

Goed product, goed verpakt, snelle levering.
30 mrt 2024

Vluggertje

Besteld en een dag later in belgie geleverd
Zeer snelle levering en hele fijne prijzen.
AW
Anja W.
Schoorl
Goed product snelle levering. Goede prijs
GC
Gerardus C.
Oldenzaal
Mooi materiaal vlot geleverd.