Feestartikelen-specialist.nl- Logo - Beoordelingen

Feestartikelen-specialist.nl

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81 beoordelingen in totaal

ongeldig

Feestartikelen-specialist.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Feestartikelen-specialist.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

22 jun 2023
Snelle levering en prijs kwaliteit is in orde. Wat beter kan...als ik afhaalpunt opgeef omdat ik het niet thuis wil ontvangen en krijg dan bericht het is een brievenbus pakket en wordt toch thuis afgeleverd vind ik dat een beetje vreemd.

18 jan 2024
Helaas veel te laat geleverd. Volgens de site was het voor die tijd besteld volgende dag in huis. Pas 5 dagen erna ontvangen en retourneren kost me bijna net zoveel als de waarde van het pakket

Beoordelingen voor Feestartikelen-specialist.nl

18 jan 2024
29 mei 2023

Op maandag besteld donderdag ontvangen

Op maandag besteld, zou de volgende dag worden geleverd. Via PostNL-app gezien dat het op 22 mei door PostNL is ontvangen op 24 mei gesorteerd en op 25 mei bezorgd.