skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

26 sep 2023
De skafit is topkwaliteit. Echter de korte zomersokjes die ik had besteld kan ik helaas niet dragen omdat het elestiek rondom de enkels te veel klachten geeft door mijn neuropathie.
26 sep 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van Skafit. Spijtig om te horen dat de zomersokjes niet aan uw verwachtingen voldeden vanwege het elastiek rondom de enkels en het ongemak dat dit veroorzaakte vanwege uw neuropathie. We zullen uw feedback zeker in overweging nemen bij het verbeteren van ons assortiment.
Door de zilverhandschoenen blijven mijn handen en vingers lekker warm en soepel, ik heb Artrose in de handen en kan me geen andere handschoentjes meer voorstellen om te gebruiken.
Antwoord van skafit.nl
Wat leuk om te lezen dat de zilverhandschoenen zo goed voor je werken!
10 aug 2023
De maat die ik had besteld was te groot, deze retour gedaan en had binnen 2 dagen al geleden terug. De nieuwe besteld en die waren er de volgende dag, top!
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We zijn blij dat we u konden helpen met het retourneren van uw artikel en dat we u de volgende dag een nieuw artikel konden sturen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat onze klanten helemaal tevreden zijn met hun bestelling. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
1 aug 2023
Zeer tevreden over het produkt -hielspoor zooltjes- het bestelproces & de snelle levering. Als trouwe klant een keer voordeel of korting zou leuk zijn.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons product, bestelproces en levering. We zijn blij dat u als trouwe klant zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Als bedrijf geloven wij sterk in eerlijke prijzen en streven wij ernaar om onze producten beschikbaar te maken voor al onze klanten. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst te helpen uw behoeften te vervullen.
NH
Nel H.
Gouda
12 nov 2023
Snelle en adequate levering. Gebeld voor meer info over de zilversokken en dit werd goed en uitgebreid gedaan. Medewerker was ook zeer vriendelijk.
23 nov 2023
Zilvergaren kwaliteit en prijs. Heb 2 paar handschoenen besteld. Vlotte levering als brievenbus pakket. De tekstuele toelichting is handig.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering! Veel plezier van uw handschoenen.
Skafit help mensen met de ziekte van Raynaud . Wat geweldig is, zowel voor handen en voeten, hartelijk dank daarvoor D.M.
25 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten.
12 okt 2023
helaas tot nu toe heb ik nog weinig gemerkt van de werking waarvoor ik de sokken heb gekocht .nog even afwachten
16 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om onze Skafit sokken te beoordelen! We waarderen het om je gedachten en feedback te horen. Bij deze wat tips voor een betere werking van de zilversokken: Koud buiten? Zorg er dan voor dat je goede isolerende schoenen draagt. Wanneer kou van buiten vat krijgt op de sokken, dan gaat het zilvergaren een geleidend effect geven en zorgen dat de kou ook in het zilver gaat zitten. Dit doet de werking (grotendeels) teniet. Koude voeten in bed? Draag deze sokken ook gerust in bed. Het zilver helpt je voeten en tenen snel warm te worden zodat je ook snel heerlijk in slaap kunt vallen. Het dekbed functioneert als isolatie, waardoor het zilver optimaal kan werken.
16 jun 2023

Zilver sok

Ik ken skafit al langer aanbevolen door hematologie voor mijn man nu voor mijzelf besteld Werk prima
26 mei 2023
Goede informatie over mijn bestelling, snelle levering en goede afhandeling van mijn retourzending
4 nov 2023
Keurige snelle levering. Product voldeed niet echt goed. Heb nog even koude voeten als voorheen.
21 mei 2023
De sokken op zich zijn prima. Alleen "witte" sokken blijken in de praktijk lichtgrijs te zijn
20 mei 2023
Al jaren gebruik ivm sclerodemie. Fijn om ook enkelsokjes te dragen. Gebruik ook handschoenen
Vlotte verzending. Omdat het een cadeautje voor vriendin is weet ik nog niets over de werking
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback over de snelle levering van je bestelling! wij hopen dat je vriendin een positief effect merkt met het dragen van de handschoen.
7 mei 2023
Lekker zacht geen voelbare naden.Echter wel nog wat warm, maar met minder gloeiende voeten.
Fijne kniekousen, warme benen. Hoe kun je gaatjes bij de tenen voorkomen als je ze draagt.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review. Gaten in de sokken komt door druk en of wrijving. Als uw schoenen te strak zitten, ontstaat er extra druk op uw sokken en slijten ze sneller. En als uw schoenen te wijd zitten, bewegen uw sokken tegen de binnenkant van uw schoenen. Dan ontstaat er wrijving en dat zorgt voor slijtage. En slijtplekken kunnen gaten worden, vaak bij de hak of één van de tenen. Ook kunnen scherpe teennagels een oorzaak zijn van deze slijtage.
31 mei 2023
Vriendelijk tel contact Heel goede afhandeling terug gestuurde product en terug betaling
26 okt 2023

de handschoenen…

Ik heb de indruk dat de handschoenen gaan helpen maar het is nog niet heel koud geweest
26 okt 2023
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je het gevoel hebt dat onze handschoenen je kunnen helpen.
25 nov 2023
Snel, maar de handschoenen draag ik nog maar kort dus nog niet zoveel ervaring mee.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review! Wij hopen dat de handschoenen een positieve ervaring geven. Veel plezier van uw handschoenen!
21 apr 2023
Goede pasform en de werking van zilvergaren tegen geur ten gevolge van zweetvoeten