skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.074 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

25 mei 2023
Goede en snelle afwikkeling van vragen per e-mail 👍 Retourzending snel verwerkt.
Handschoenen besteld, deze zouden warm zijn, helaas was dit niet zo, jammer.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden was met de warmte van de handschoenen die je hebt gekocht. https://www.skafit.nl/Zilver-handschoenen Via deze link lees je meer tips hoe jouw handschoenen de optimale warmte kunnen geven
HM
Hgt M.
Zwolle
Het geeft een veilig gevoel verzekerd te zijn voor t verloop van de aankoop.
27 apr 2023

Snelle en goede service

Goed advies en handschoenen mogen geruild worden! Snel en goed afgehandeld.
21 mei 2023
Snelle levering. Sokken een inlegzolen doen hun werk. Ik ben erg tevreden
Geleverd zoals beloofd of beter, een dag vroeger geleverd dan beloofd.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review! Fijn dat uw bestelling eerder dan verwacht bezorgt werd.
PV
Pieter v.
Veldhoven
snelle en correcte levering. Nu hopen dat de handschoenen ook werken!
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je onze snelle en accurate bezorgservice waardeert.
Wat mij betreft moet je niks veranderen "Never change a winning team"
5 nov 2023

In alle opzichten top

Snelle afhandeling en levering, kwaliteit product zoals verwacht.
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je review en we zijn blij dat je de snelle levering en de kwaliteit van het product naar verwachting vond. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen - dat betekent veel voor ons.
4 aug 2023

Fijne vingerloze handschoenen

Snelle levering, fijne vingerloze handschoenen.. koop deze altijd.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u een positieve ervaring had met onze vingerloze handschoenen en snelle levering. Bij Skafit streven we ernaar dat klanten de best mogelijke winkelervaring hebben. Bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.
28 sep 2023
Snel geleverd, zeer goeie kwaliteit, uitgebreide beschrijving !!
29 sep 2023
Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van onze snelle levering en hoge kwaliteit, evenals de gedetailleerde beschrijvingen. Bij Skafit streven we ernaar om onze klanten een ervaring te bieden die zowel betrouwbaar als plezierig is. Jouw feedback motiveert ons om te blijven streven naar uitmuntendheid!
21 nov 2023
Wat ik heb besteld,ia snel afgewerkt ingepakt en verzonden.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de review! Fijn te lezen dat u tevreden bent over de snelle afwerking.
11 mei 2023
Afspraak=afspraak ook de bezorging was zoals afgesproken.
Snelle levering en superkwaliteit zilvergaren artikelen
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij met de bevestiging dat onze zilverdraad artikelen een uitstekende kwaliteit hebben.
14 nov 2023
Uitstekend aangenaam stimulerende warmtegevoel! TOP!!!
15 nov 2023
Heel erg bedankt voor de fantastische feedback!
9 mei 2023
Snelle levering. Prima services als iets niet past.
JV
Jetty v.
Den Ham
4 sep 2023
Vlot en duidelijk gecommuniceerd, goede ervaring
6 sep 2023
Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad!
Prachtig werkend materiaal en geweldige service
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor jullie vriendelijke woorden! We kijken ernaar uit om je snel weer te helpen.
19 nov 2023
Prima product, snelle bezorging, zeer tevreden.
21 nov 2023
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bet over het product en de snelle levering!
JB
J.J. B.
Overijssel
20 okt 2023
Prettig om te dragen en beschermd als beloofd.
20 okt 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over het aangeschafte product.