skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.074 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

1 aug 2023
Zeer tevreden over het produkt -hielspoor zooltjes- het bestelproces & de snelle levering. Als trouwe klant een keer voordeel of korting zou leuk zijn.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons product, bestelproces en levering. We zijn blij dat u als trouwe klant zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Als bedrijf geloven wij sterk in eerlijke prijzen en streven wij ernaar om onze producten beschikbaar te maken voor al onze klanten. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst te helpen uw behoeften te vervullen.
27 jul 2023
Vlotte levering. Fijne sokken
29 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen en dat u blij bent met de sokken. Nogmaals bedankt voor uw feedback; het wordt echt gewaardeerd.
26 jul 2023
20 jul 2023
De producten zijn fantastisch. Het bestel- en betaalsysteem is voor oudere mensen niet gebruiksvriendelijk. Hiervoor zouden uitzonderingen gemaakt moeten worden voor de ouderen in de samenleving. Ik ben 75 jaar en behoorlijk goed thuis op de computer en loop toch tegen onduidelijkheden aan. Ik weet dat dit voor jongeren geen probleem is.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat u onze producten waardeert en we nemen onze klantenservice erg serieus. We begrijpen dat ons webgebaseerde bestel- en betalingssysteem voor sommige mensen moeilijk te navigeren kan zijn, vooral voor oudere gebruikers, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat iedereen een positieve ervaring heeft. Ons team doet er alles aan om waar mogelijk verbeteringen aan te brengen, terwijl we er tegelijkertijd voor blijven zorgen dat klanten veilig toegang hebben tot onze producten. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
14 jul 2023
Prima kwaliteit en verzending
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback!
De snelle bezorging
11 jul 2023
Duidelijke website,en snelle levering.
11 jul 2023
Snelle levering gemakkelijke webshop.
30 jun 2023
Het product is super, levering goed
23 jun 2023
21 jun 2023
20 jun 2023
Wat mij betreft moet je niks veranderen "Never change a winning team"
AK
Alfred K.
Hoogeveen
16 jun 2023

Zilver sok

Ik ken skafit al langer aanbevolen door hematologie voor mijn man nu voor mijzelf besteld Werk prima
11 jun 2023
Geen hete voeten meer. Doet wat het moet doen
6 jun 2023
5 jun 2023