skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.060 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

Onmogelijk digitaal te betalen niettegenstaande diverse pogingen. Bug in het systeem voor Belgische aankopers ? Er werd geen oplossing aangereikt door het bedrijf. Slechte marketing …
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review! Vervelend te horen dat u moeite had met het voltooien van de digitale betaling, ondanks verschillende pogingen. Op dit moment hebben we echter geen meldingen ontvangen van een systeemfout voor onze kopers, en we zien dat bestellingen en betalingen over het algemeen soepel verlopen.
18 jan 2024
De gekochte handschoenen bevallen niet, totaal geen warmte van
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de handschoenen niet de warmte boden die je verwachtte. Wij horen graag van je hoe je de handschoenen zowel binnen- als buitenshuis in gebruik hebt genomen. Hoewel we het resultaat niet kunnen garanderen, streven we naar een uitstekende ervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en wij horen graag van je.
Nog steeds dode vingers met deze handschoenen
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de prestaties van onze handschoenen. Wij kunnen helaas geen garanties geven voor wat betreft de werking. Heeft de handschoenen buitenshuis als onderhandschoen gebruikt? Wij begrijpen hoe belangrijk het is om warm te blijven, dus we zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben.
Heb het geprobeerd met wanten vingerhandschoenen over de skalift handschoenen en apart gedragen ,het helpt helemaal niks.Ik heb altijd last van dat de toppen van de vingers erg koud worden
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback. Heel vervelend om te lezen dat de handschoenen niet het gewenste effect bij je hebben gehad. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om warm te blijven, dus we zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Wij kunnen helaas geen garanties geven voor wat betreft de werking. Dank je wel dat je je ervaring met ons wilde delen!
Product voldoet totaal niet
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. Het klinkt alsof we deze keer niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen schroom niet om met onze klantenservice contact op te nemen.
1 jan 2024

Eerste dag kapot :(

Ik had 2 paar silver socks besteld om een keer te proberen. Het eerste paar ging helaas op de eerste dag kapot. Zelfs mijn sokken van de zeeman gingen een stuk langer mee.
Antwoord van skafit.nl
Wat vervelend om te horen dat het eerste paar sokken zo snel kapot is gegaan, dat is zeker niet de kwaliteit die we nastreven! We willen graag dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en dit voldoet duidelijk niet aan onze normen. Zou je ons meer details kunnen geven, zodat we dit voor je kunnen oplossen? U kunt dit per mail sturen naar info@skafit.nl. We staan klaar om dit recht te zetten en je ervaring te verbeteren.
10 nov 2023
bedijf wilde geen rening sturen en daarna overmaken per bank
10 nov 2023
Bedankt voor uw review. U geeft aan dat wij u geen rekening wilde sturen zodat u deze kan betalen. Helaas is het sturen van een rekening zodat deze via de bank betaald wordt, bij ons niet mogelijk. Om die reden hebben wij diverse betaalmogelijkheden op onze website. Zo kunt u de bestelling direct betalen doormiddel van iDeal, Creditcard Visa/Mastercard, Mister Cash Bancontact, Paypal, Maestro, Klarna (Sofort) of u kunt kiezen voor achteraf betalen met Riverty of Billink.
29 okt 2023

Useless for Raynaud

I suffer from Raynaud syndrome (in a light way) and these gloves didn't help anyhow. If they get wet then the situation gets even worse. I can't imagine for someone who has worse problems than mine.
21 okt 2023
Antwoord van skafit.nl
We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service en producten te verbeteren, zodat onze klanten een geweldige ervaring hebben als ze bij ons winkelen. We begrijpen dat deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Wij horen graag van je hoe wij jou de volgende keer beter van dienst kunnen zijn. Er is zojuist een aparte mail naar je verzonden.
6 sep 2023

Niet mijn gekochte sokken ontvangen

De gekochte sokken bezorgen, ik heb niets ontvangen. Zeer ontevreden
7 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We streven er altijd naar om de beste ervaringen te bieden en het spijt ons om te horen dat je je sokken nog niet hebt ontvangen. Zover wij konden beoordelen hebben wij geen telefonisch of mailcontact hierover gehad. Wij hebben een mail verzonden naar het bij ons bekende emailadres om ervoor te zorgen dat je alsnog jouw sokken kan ontvangen. We hopen dat je in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben.
24 mei 2023
De bezorging is zeer slecht pakketje paste niet in de brievenbus, stak vijf centimeter uit de bus een kwaad willende had hem er zo, uit kunnen trekken