skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat je over het algemeen een prettige ervaring met ons hebt gehad, en we waarderen je eerlijke feedback over de producten, levering en service.

Skafit handschoenen met en zonder vingertop

Levering e.d. heel snel. Maar helaas brengen de Skafit handschoenen met en zonder vingertop niet de zo gewenste warmte in de hand.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen je vriendelijke woorden over onze snelle leveringen. Jammer dat de handschoenen jou niet het gewenste resultaat geven. Wij hebben op onze website een blog staan: https://www.skafit.nl/optimaal-resultaat-uit-je-zilverhandschoenen-halen, wellicht staan hier nog wat tips in voor jou om een beter resultaat te krijgen met het dragen van de handschoenen.
17 mrt 2024

Prijs kwaliteit

Goede service , 100% goede kwaliteit ,snelle levering . Aanrader .
19 mrt 2024
Bedankt voor deze woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over onze service, kwaliteit en snelheid van levering.
Skafit heeft producten van zeer goed kwaliteit! Ik ben inmiddels goed klant van handschoenen (voornl. zilvergaren). Ik mis is kortingfomules voor herhaalde bestellingen
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten! We zijn blij dat u een tevreden klant bent, vooral met onze handschoenen van zilvergaren. In onze nieuwsbrief delen wij met regelmaat leuke kortingscodes.
Makkelijk te vinden en bestellen. Ook levering voorspoedig.
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn blij dat je het makkelijk vond om onze producten te vinden en te bestellen, en dat de levering soepel verliep.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 4-sterrenreview!
10 feb 2024
HM
Harry M.
Willemstad-N-Br.
21 jan 2024
mijn vrouw heeft weer warme handen alleen de maat kan beter medium te klein, large te breed
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je vrouw nu warme handen heeft. Vervelend dat uw vrouw dan net tussen 2 maten invalt. Wij nemen deze informatie mee voor de toekomst.
JB
J.J. B.
Overijssel
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.

Tevreden klant.

Ben redelijk tevreden bij het dragen van de sokken, een stuk minder koude voeten.
Antwoord van skafit.nl
Mooi om te horen dat de sokken hebben geholpen om je voeten warmer te houden! Bedankt voor deze beoordeling.
DV
Dick v.
Helmond
7 jan 2024
mooie artikelen tegen een redelijke prijs
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling!
14 jan 2024
Prima producten ,snel geleverd
Antwoord van skafit.nl
We zijn blij dat je ervaring positief was en we hopen je snel weer terug te zien op onze website.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen. We stellen je feedback erg op prijs.
7 nov 2023
Goede service, dag na bestelling geleverd. Ik vond het wel beetje lastig dat er in de beschrijving staat Silversokken, speciaal goed voor.... En dan op de verpakking van het product gewoon 'Sportsokken'. Heb een beetje mijn twijfels over de werking van het produkt en of de beschrijving bij het product echt waar is. Als het gewoon sportsokken zijn dan zijn ze duur.
8 okt 2023

De bezorgtijd is te lang

De ervaring met de klantenservice van skafit is goed, een foutje kan iedereen maken als het maar netjes opgelost wordt. Het enige wat ik lastig vind is dat de bezorging via post.nl gaat. Ik krijg van skafit een mail dat de sokken bezorgd zijn op 3 oktober, het is nu 8 oktober en ik heb de sokken nog steeds niet. Misschien een andere vervoerder kiezen??
10 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Het spijt ons te horen dat u problemen hebt ervaren met de bezorging. Dit betreft een brievenbuspakket. Brievenbuspakketten worden door de reguliere postbezorgers afgehandeld in plaats van de pakketdienst. Omdat niet alle postbezorgers een scanapparaat hebben, worden de pakketten al op het sorteercentrum gescand. Hierdoor kan het voorkomen dat uw pakket de status 'bezorgd' krijgt, zelfs voordat het fysiek is afgeleverd. Volgens PostNL wordt het pakket binnen 48 uur na deze datum alsnog bezorgd. In uw geval zijn de 48 uur al verstreken, en we zullen contact met u opnemen via e-mail om dit probleem voor u op te lossen.
20 jul 2023
De producten zijn fantastisch. Het bestel- en betaalsysteem is voor oudere mensen niet gebruiksvriendelijk. Hiervoor zouden uitzonderingen gemaakt moeten worden voor de ouderen in de samenleving. Ik ben 75 jaar en behoorlijk goed thuis op de computer en loop toch tegen onduidelijkheden aan. Ik weet dat dit voor jongeren geen probleem is.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat u onze producten waardeert en we nemen onze klantenservice erg serieus. We begrijpen dat ons webgebaseerde bestel- en betalingssysteem voor sommige mensen moeilijk te navigeren kan zijn, vooral voor oudere gebruikers, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat iedereen een positieve ervaring heeft. Ons team doet er alles aan om waar mogelijk verbeteringen aan te brengen, terwijl we er tegelijkertijd voor blijven zorgen dat klanten veilig toegang hebben tot onze producten. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
Vandaag de handschoenen voor het eerst gedragen geen last van de handen. Momenteel heb ik nog geen idee wat nog beter kan. Moent sokken en handschoenen nog wel uitproberen met een rondje golf of door de polder
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat uw eerste ervaring positief is! Wens u veel draagplezier.
Ik krijg warme handen en voeten ik moet ze dragen omdat ik een bepaalde ziekte heb.Wanneer je ze aantrekt zijn ze strak maar daarna worden ze gauw iets te ruim misschien hoort dat zo vriendelijk groet Trees
Antwoord van skafit.nl
Hoi Trees! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat je onze producten comfortabel vindt, ook al zitten ze strak als je ze aantrekt. We waarderen je feedback!