skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

261 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.060 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

14 mei 2023