skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.074 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

26 dec 2023
25 dec 2023
24 dec 2023
CK
Cisca K.
Amstelveen

Inlegzolen bij tintelingen, geweldig!

Ik heb 10 jaar tintelende voeten door neuropathie vanwege diabetes. Skafit claimt dat deze inlegzolen helpen. Omdat Skafit mij altijd zilversokken levert, die ik draag met goede resultaten durfde ik het aan om deze prijzige inlegzolen te kopen. En inderdaad, de eerste dag merkte ik het verschil. Nu, na een week is het voor 90% verdwenen. Een goede investering met geweldig resultaat
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat ons product een positief effect heeft gehad op uw neuropathieklachten. Het is altijd ons doel om producten te leveren die echt een verschil maken in het leven van mensen, en we zijn blij dat we dat voor u hebben kunnen doen. Bedankt voor uw vertrouwen!
25 sep 2023
De zilverhandschoenen passen goed (vlgs. meten v.d. hand). Ze maken het fenomeen van Raynaud draaglijker, de handen zijn snel weer wat warmer. Ik deed ze aan bij de 1e symptomen. Zal snel een 2e paar bestellen. De verzendkosten voor een brievenbus pakje mogen wat lager zijn.
26 sep 2023
Bedankt voor deze mooie en positieve review! Fijn dat u tevreden bent met de zilvergaren handschoenen die u heeft besteld en dat ze u helpen om de symptomen van Raynaud draaglijker te maken. Het is goed om te horen dat ze goed passen en dat u snel weer warmte in uw handen voelt wanneer u ze draagt. Wat betreft de verzendkosten, we begrijpen dat de standaardkosten van €3.95 voor brievenbuspakketten als hoog kunnen worden ervaren. We nemen uw feedback hierover serieus en zullen in de toekomst onderzoeken of er andere mogelijkheden zijn om de verzendkosten te optimaliseren.

Zilver handschoenen

Ik had er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in dat de handschoenen mij zouden helpen voor mijn koude handen maar het werkt . Ik wil daarmee zeggen dat mijn vingers wel wat koud zijn maar niet wit worden en daarna pijnlijk worden ik heb de ziekte van Raynaud.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw mooie review. Fijn te lezen dat de handschoenen de klachten van de ziekte van Raynaud verminderen!!
Prima bedrijf en een snelle levering.Wanneer de maat niet goed is kun je gratis retourneren en het betaalde bedrag staat binnen enkele dagen weer op je rekening. Uitstekende telefonische ondersteuning. Men levert ook prima producten.
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk bedankt voor de beoordeling. Wij zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over de levering, ondersteuning en de afhandeling van het retour!
20 apr 2023

Zilvergaren producten zijn perfect!

Zilvergaren producten zijn zo perfect als je last hebt van ziekte van Raynaud. Ik draag zo zowel binnen-als buitenhuis. Ik raad iedereen dit aan! Levering en kwaliteit zijn uitstekend.
Door de zilverhandschoenen blijven mijn handen en vingers lekker warm en soepel, ik heb Artrose in de handen en kan me geen andere handschoentjes meer voorstellen om te gebruiken.
Antwoord van skafit.nl
Wat leuk om te lezen dat de zilverhandschoenen zo goed voor je werken!
10 aug 2023
De maat die ik had besteld was te groot, deze retour gedaan en had binnen 2 dagen al geleden terug. De nieuwe besteld en die waren er de volgende dag, top!
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We zijn blij dat we u konden helpen met het retourneren van uw artikel en dat we u de volgende dag een nieuw artikel konden sturen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat onze klanten helemaal tevreden zijn met hun bestelling. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
1 aug 2023
Zeer tevreden over het produkt -hielspoor zooltjes- het bestelproces & de snelle levering. Als trouwe klant een keer voordeel of korting zou leuk zijn.
29 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over ons product, bestelproces en levering. We zijn blij dat u als trouwe klant zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Als bedrijf geloven wij sterk in eerlijke prijzen en streven wij ernaar om onze producten beschikbaar te maken voor al onze klanten. Wij stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst te helpen uw behoeften te vervullen.
NH
Nel H.
Gouda
12 nov 2023
Snelle en adequate levering. Gebeld voor meer info over de zilversokken en dit werd goed en uitgebreid gedaan. Medewerker was ook zeer vriendelijk.
23 nov 2023
Zilvergaren kwaliteit en prijs. Heb 2 paar handschoenen besteld. Vlotte levering als brievenbus pakket. De tekstuele toelichting is handig.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering! Veel plezier van uw handschoenen.
Skafit help mensen met de ziekte van Raynaud . Wat geweldig is, zowel voor handen en voeten, hartelijk dank daarvoor D.M.
25 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten.
26 mei 2023
Goede informatie over mijn bestelling, snelle levering en goede afhandeling van mijn retourzending
20 mei 2023
Al jaren gebruik ivm sclerodemie. Fijn om ook enkelsokjes te dragen. Gebruik ook handschoenen
Vlotte verzending. Omdat het een cadeautje voor vriendin is weet ik nog niets over de werking
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback over de snelle levering van je bestelling! wij hopen dat je vriendin een positief effect merkt met het dragen van de handschoen.
Fijne kniekousen, warme benen. Hoe kun je gaatjes bij de tenen voorkomen als je ze draagt.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw review. Gaten in de sokken komt door druk en of wrijving. Als uw schoenen te strak zitten, ontstaat er extra druk op uw sokken en slijten ze sneller. En als uw schoenen te wijd zitten, bewegen uw sokken tegen de binnenkant van uw schoenen. Dan ontstaat er wrijving en dat zorgt voor slijtage. En slijtplekken kunnen gaten worden, vaak bij de hak of één van de tenen. Ook kunnen scherpe teennagels een oorzaak zijn van deze slijtage.