supergreens.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.662 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2022
supergreens.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Het detox boek bij de bestelling is van grote waarde vind ik. Super goede tips, mooie illustraties, lekkere, gezonde recepten en fijn onderbouwd. De pot supergreens smaakt erg goed, daarover ben ik tevreden. Een pot supergreens vind ik duur voor bijna 80 euro. Er stond in de mail die ik had ontvangen : "Vandaag voor 21:00 uur besteld is morgen in huis." Dat klopt niet helemaal en mag daarom aangepast worden (bij bestellen in het weekend).

10 feb 2024
Ik heb een vraag gesteld nav een bestelling. Op dag 1 dat ik keek was de prijs voor 1 pot GreeJuice 69 euro, incl weckpot. Op dag 2 deed ik de bestelling voor de prijs van 79 euro voor 1 pot, incl een boek over groen eten. Maar, ik heb al die soorten boeken al. Tot mijn grote verbazing was de aanbieding de volgende dag weer 69 euro incl weckpot, wat ik graag gewild zou hebben voor mijn dochter. Vervolgens heb ik een mail gestuurd om dit op te lossen. Ik kan mijn aankoop conform het consumentenrecht binnen 14 dagen ongedaan maken. Maar, om het handiger af te wikkelen heb ik gevraagd om een weckpot en een terug storting van 10 euro. Dan zou ik het boek terug sturen.. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen, en ben daardoor zeer teleurgesteld. Ik ben tevreden over GreenJuice, maar zeker niet over de klachtenafhandeling. Ergo, ik vind het zeer klantonvriendelijk. Tevens heb ik eerder een pot besteld. En, onlangs heb ik voor 7 euro een ontspannings potcast aangeschaft. ik krijg nu het gevoel van... zodra het geld binnenrolt, gaat het Jesse goed. Indien er een vraag of klacht is, geeft Jesse geen antwoord. Graag wil ik opheldering over deze kwestie. Anders bent u mij kwijt als klant. Ik wacht uw bericht af, Groet, Jolande

Beoordelingen voor supergreens.nl

13 sep 2023
Na een periode van moe voelen ben ik green juice en eiwitpoeder gaan gebruiken. Wonderbaarlijk hoe ik mij na 1 dag al mij beter voelde. Ben al tegen de tachtig en had waarschijnlijk een stofje nodig wat ik miste. En dat zit hierin. Dit was de tweede keer dat ik hier gebruik van maak.
7 jun 2023
Ik heb veel meer energie,darmflora ook veel beter, heb reeds gans mijn leven darm en maag problemen, reeds vele operaties achter de rug daar, massa's antibiotica kuuren gehad ,ik ben zeer tevreden dat ik dit geprobeerd heb ,reeds 2xdozen bijgekocht ,ben heel dankbaar ,grtjs Valerie
9 mei 2023
Wij gebruiken het al wat jaartjes ,en moesten echt er aan wennen in het begin. Eerst 5gr green juce en 200ml sinasappelsap . Met de nieuwe green juce zijn we met 10gram en 200ml sinasappelsap. Het gaat steeds makkelijker. Stapje voor stapje gaan we verder.
7 mei 2023
Ik gebruik elke dag Green Juice. Lekker met eiwitpoeder, banaan, avocado en havermout met amandelmelk. Heerlijk en super gezond. Ook gebruik ik Green Juice om cappogreeno te make. Green Juice met een beetje warm water en havermelk opgeklopt.
9 mei 2023
Beste Ludo, Wat fijn om te horen dat je lekker varieert met de Green Juice! Geniet er van :)
6 aug 2023
Goed product en goede service. Ik vind het alleen niet leuk dat je als trouwe klant steeds een waarschuwing krijgt dat je verwijderd wordt van de mailinglijst als je niet doorklikt naar de website. Daarom een 4 ipv 5 sterren.
AJ
Alicia J.
Sittard
4 mei 2023

Prijs kwaliteitsverhouding is oké

De producten zijn niet goedkoop maar wél kwalitatief goed. Dan heb ik de prijs er voor over. De klantenservice is altijd vriendelijk en denkt mee. Ik ben heel tevreden. En nee, ik ben geen familie of medewerker.
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om ten oren dat je blij bent met de producten en de service :) Hier doen we het voor!
8 sep 2023
Degelijk, snel en efficiënt. Ook heel fijn dat je bij aankondiging van levering toch nog kan kiezen om het pakje te laten bezorgen bij een afhaalpunt in plaats van de geplande thuislevering.
2 jun 2023
Alles prima gegaan. Ietsje te duur. Green Juice ook goed, maar bij nieuwe bestelling heb je die extra's niet meer nodig. Ik had eigenlijk een combinatievoordeel willen hebben. Groetjes
16 mei 2023
Na een tijdje wordt het een koek en niet meer zo gemakkelijk te gebruiken in een glas water Ik doe het dan in een blender en laat het een paar maal draaien zodat het terug poeder is
1 okt 2023

De beste supplementen voor gezondheid

De beste supplementen voor je overall well being, voelt supergoed om elke dag een goede start up te hebben. Ik voel me energiek door de dag heen en veel fitter!
5 mei 2023
Ik gebruik het al een aantal weken en merk dat ik meer energie heb. Het mooie vind ik dat ik ook minder behoefte heb aan zoetigheid. Ik blijf het gebruiken.
9 mei 2023
Beste Truus, Bedankt voor je mooie review! Wat goed om te horen dat het je zoveel moois heeft gebracht. Ga zo door :)
De pot die ik afgelopen augustus had gekregen was vol klonten groen poeder. Gelukkig is uw laatste zending wel goed. Verder krijg ik energie van Green Juice.
5 mei 2023
Voel me er gewoon goed bij en voel de ondersteuning die dit soort producten me bieden. Prijs mag wat scherper waardoor ik niet erg trouw ben aan dit merk
9 mei 2023
Beste Mike, Bedankt voor je review en feedback. We nemen dit zeker mee om te kijken hoe we onze producten en diensten kunnen verbeteren voor de toekomst.
16 nov 2023

Supergreen is super !

Ik gebruik supergreen al een paar maanden. Heel voedzaam ( ik meng het met kefir) en ik krijg er veel energie van. Ik kan en wil niet meer zonder.
4 nov 2023
Dat ik andere smaken mocht kiezen dan die in de aanbieding stonden (waar mijn man niet tegen kan). Vanwege het PDS van mijn man. Top! Bedankt!
1 mei 2023
jullie zijn best bijzonder. daarom nu groot(s) ingekocht. heb bij de eerste zending het gratis boek gemist. kan die alsnog mijn kant op komen?
9 mei 2023
Beste Kees, Bedankt voor je review. Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd zodat ik het missende boek voor je kan oplossen.
1 aug 2023
Ik heb al meerdere potten green juice besteld. Steeds een gratis boek erbij. Waarom geen extra korting op de potten greenjuice ipv een boek?
10 nov 2023
De kwaliteit is prima. Nadeel is dat alle poeders in de kartonnen verpakkingen snel hard worden en ik alles met een vork moet loskrabben...
20 jun 2023
Ik gebruik het nog te kort om een goede beoordeling te kunnen geven, maar de smaak is in ieder geval lekker en het drinkt gemakkelijk weg
De prod.van Superfood zijn fantastisch. Niet tevreden ben ik over hun bode. Elke levering is er weer wat loos. Heel frustrerend.
11 aug 2023
Beste Tineke, bedankt voor je feedback daar leren we veel van. Wij zullen dit intern bespreken en zo snel mogelijk voor je oplossen.