supergreens.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2022
supergreens.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 apr 2023
Smaak is prima en ingrediënten top!!! Zie alleen vaak zelfde reclames die beginnen met hoe goed het is om de ochtend mee te starten. Die snap ik wel maar of je het daarmee aantrekkelijk maakt voor mensen die niet gewend zijn om met smoothys te starten?? Voor mij was het motief om meer groente op een dag binnen te krijgen zonder veel gedoe. Ik gun het jullie om ook klanten te krijgen die stukje voor stukje gezonder willen eten. Is maar een idee;)

10 feb 2024
Ik heb een vraag gesteld nav een bestelling. Op dag 1 dat ik keek was de prijs voor 1 pot GreeJuice 69 euro, incl weckpot. Op dag 2 deed ik de bestelling voor de prijs van 79 euro voor 1 pot, incl een boek over groen eten. Maar, ik heb al die soorten boeken al. Tot mijn grote verbazing was de aanbieding de volgende dag weer 69 euro incl weckpot, wat ik graag gewild zou hebben voor mijn dochter. Vervolgens heb ik een mail gestuurd om dit op te lossen. Ik kan mijn aankoop conform het consumentenrecht binnen 14 dagen ongedaan maken. Maar, om het handiger af te wikkelen heb ik gevraagd om een weckpot en een terug storting van 10 euro. Dan zou ik het boek terug sturen.. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen, en ben daardoor zeer teleurgesteld. Ik ben tevreden over GreenJuice, maar zeker niet over de klachtenafhandeling. Ergo, ik vind het zeer klantonvriendelijk. Tevens heb ik eerder een pot besteld. En, onlangs heb ik voor 7 euro een ontspannings potcast aangeschaft. ik krijg nu het gevoel van... zodra het geld binnenrolt, gaat het Jesse goed. Indien er een vraag of klacht is, geeft Jesse geen antwoord. Graag wil ik opheldering over deze kwestie. Anders bent u mij kwijt als klant. Ik wacht uw bericht af, Groet, Jolande

Beoordelingen voor supergreens.nl

ML
marga l.
dokkum
19 nov 2023
Geen reactie gehad voor nieuw abonnement, nu zo besteld, mooi boek ontvangen alleen jammer dat deze van 2023 is
9 jul 2023
De uitleg bij de potten zou handig zijn als dit apart vermeld staat. Vooral bij de shakes en eiwitpoeders.
Het gaat ze echt om mijn gezondheid. Goede informatie, regelmatig leuke aanbiedingen en heel goed aanbod!
AD
2 aug 2023
Heel snelle levering van het pakket en netjes bezorgd door DPD. Alle e-books netjes kunnen downloaden.
2 jun 2023

Wat mij bevalt aan supergreen is dat het echt meer energie geeft.

Wat mij bevalt aan supergreen is dat het je echt meer energie geeft, alleen is het wel vrij prijzig.

zeer inspirerend

wat beviel: authentiek, toegankelijk, inspirerend. kan beter: veel info, kan overzichtelijker.
11 aug 2023
Beste Evi, bedankt voor je feedback! Hier leren we veel van en gaan we ook zeker iets mee doen. Een fijne dag verder.
MM
Marianne M.
Halle Belgie
1 jun 2023
De eerlijke producten en de liefdevolle toegewijdheid.waarvoor dank! Goedkoper is altijd welkom😉
7 mei 2023
Heel tevreden over Glorius Gut en boek. De Bouillon van Kip en rund, valt erg tegen geen smaak.
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor je review en feedback. Wat jammer om te horen dat de bouillon tegen viel. We nemen je feedback dan ook serieus en kijken hoe we onze producten en service kunnen verbeteren voor de toekomst.
2 aug 2023
De Samenstelling is veelvoudig. Makkelijk wanneer je zelf niet alles moet samenzoeken.......
MW
13 sep 2023
het product beloofd een betere lichamelijke conditie en tot nu toe klopt dat voor mij.
15 jul 2023
Meer energie, sterkere nagels bij het gebruik. De smaak is tegenwoordig erg pretig.
22 okt 2023
Ik merk echt dat ik meer energie heb en ik slaap beter, wat ik helemaal super vind.
AH
Anneke H.
REEUWIJK
18 jun 2023
Meer energie, betere ontlasting. Tip: om beter te mengen wat warm water toevoegen
22 aug 2023

Helder onlineadvies en snelle levering.

Het onlineadvies was duidelijk en de levering van de bestelling was supersnel!
7 mei 2023
Zeer tevreden. De glorious gut en de superfoodie producten bevallen me goed.
9 mei 2023
Beste Harry, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
5 nov 2023
Kwalitatief goede spullen! Prijzig, maar mijn moeite en investering waard.
ML
Maria L.
Palomares Spanje
3 aug 2023
Mocht er iets fout gaan, het wordt altijd naar tevredenheid snel opgelost.
10 apr 2023
As usual, good offer, nice book present and just in time delivery Geraldo
11 apr 2023
Dear Geraldo, Thank you for your kind review and the 5 stars rating!
3 apr 2023
Top spul, ik voel me er heel goed bij. Planner en boek zijn ook heel goed.
4 apr 2023
Beste, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je je er goed bij voelt!

Voelt goed.

Mede dankzij de probiotica goede stoelgang. Voelt goed; ook meer energie!
11 apr 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat je stoelgang is verbeterd er er ook meer energie door hebt gekregen! Bedankt voor de mooie review.