supergreens.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 aug 2022
supergreens.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 apr 2023
Smaak is prima en ingrediënten top!!! Zie alleen vaak zelfde reclames die beginnen met hoe goed het is om de ochtend mee te starten. Die snap ik wel maar of je het daarmee aantrekkelijk maakt voor mensen die niet gewend zijn om met smoothys te starten?? Voor mij was het motief om meer groente op een dag binnen te krijgen zonder veel gedoe. Ik gun het jullie om ook klanten te krijgen die stukje voor stukje gezonder willen eten. Is maar een idee;)

10 feb 2024
Ik heb een vraag gesteld nav een bestelling. Op dag 1 dat ik keek was de prijs voor 1 pot GreeJuice 69 euro, incl weckpot. Op dag 2 deed ik de bestelling voor de prijs van 79 euro voor 1 pot, incl een boek over groen eten. Maar, ik heb al die soorten boeken al. Tot mijn grote verbazing was de aanbieding de volgende dag weer 69 euro incl weckpot, wat ik graag gewild zou hebben voor mijn dochter. Vervolgens heb ik een mail gestuurd om dit op te lossen. Ik kan mijn aankoop conform het consumentenrecht binnen 14 dagen ongedaan maken. Maar, om het handiger af te wikkelen heb ik gevraagd om een weckpot en een terug storting van 10 euro. Dan zou ik het boek terug sturen.. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen, en ben daardoor zeer teleurgesteld. Ik ben tevreden over GreenJuice, maar zeker niet over de klachtenafhandeling. Ergo, ik vind het zeer klantonvriendelijk. Tevens heb ik eerder een pot besteld. En, onlangs heb ik voor 7 euro een ontspannings potcast aangeschaft. ik krijg nu het gevoel van... zodra het geld binnenrolt, gaat het Jesse goed. Indien er een vraag of klacht is, geeft Jesse geen antwoord. Graag wil ik opheldering over deze kwestie. Anders bent u mij kwijt als klant. Ik wacht uw bericht af, Groet, Jolande

Beoordelingen voor supergreens.nl

Prima sapje.

Ik gebruik green juice nog maar een paar dagen dus misschien te kort om te beoordelen maar ik ben razend enthousiast! Het geeft me energie en ik vind het erg goed van smaak. Het lost snel op, geen klontjes dat vind ik ook erg prettig.
Netjes en goed geholpen door charlotte

Foodie lover

Superfood is een product met een hoog niveau aan toevoeging van kostbare producten. Het zijn eerlijke ingrediënten top!

Glorieus gut

Ik heb t n week geprobeerd, maar ik wordt er misselijk van, dus voor mij is t weggegooid geld
SC
Suzy C.
Edegem
op tijd geleverd en een interessant boek. Ik moet de voordelen nog ondervinden
Snelle bezorging. Goed verpakt. Reageert snel op e-mails.
Persoonlijk, snelle reactie en verzending.
Prima zo Ga zo door!
Snelle service
Levering prima
14 jan 2024
Het is een goede dagelijkse aamvulling op de voeding. Van mij mag de prijs wel iets naar beneden, vanwege mij budget. Zeker in deze dure tijden.
ST
Simon T.
Capelle aan den IJssel
13 jan 2024
Ik heb meer energie dan voorheen